کد خبر : 24385
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 9:59

طرح بزرگ ساماندهی دستفروشان و وانت بارها اجرا می شود

طرح بزرگ ساماندهی دستفروشان و وانت بارها اجرا می شود

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از اجرای طرح بزرگ ساماندهی دستفروشان و وانت بارها با همکاری مشترک شهرداری تبریز، نیروی انتظامی و پلیس راهور خبر داد.

 

دکتر محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و دستورات شهردار کلانشهر تبریز، با پیش بینی محل خاصی برای استقرار دستفروشان هر منطقه، طرح بزرگ و جامع ساماندهی دستفروشان، وانت بارها و رفع سد معابر شهر در تبریز اجرا می شود.

وی در خصوص این طرح اظهار داشت: از روز سه شنبه هفته جاری نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه، با همراهی پلیس راهور و ماموران خدوم نیروی انتظامی با حضور میدانی در مناطق شهر نسبت به اعمال جریمه و ابلاغ اخطاریه به وانت بارهایی که اقدام به فروش میوه و سد معبر می نمایند، مهلت سه روزه در خصوص جمع آوری سد معبر و همچنین ثبت نام در سامانه بازار جهت استقرار در محل اختصاص یافته به دستفروشان داده خواهد شد.

وی افزود: اطلاع رسانی و ابلاغ به وانت بارها، دستفروشان و بساط گستران طی هفته جاری اجرا خواهد شد و اطلاعات لازم جهت مراجعه دستفروشان به منطقه و ثبت نام در سامانه بازار به آنان ارائه خواهد شد و از هفته آینده با همراهی نیروی انتظامی و پلیس راهور دستفروشان و یا وانت بارهایی که اقدام به سد معابر و دستفروشی نمایند جمع آوری خواهند شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان اظهار داشت: ساماندهی دستفروشان و رفع سد معابر شهر تبریز خواسته به حق شهروندان است که با تمهیدات اتخاذ شده و تعیین محل خاص برای استقرار آنان در هر یک از مناطق دهگانه شهر، شاهد ساماندهی و استقرار تمامی دستفروشان در محل های مشخص شده خواهیم بود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.