کد خبر : 32127
تاریخ انتشار : جمعه 7 بهمن 1401 - 1:18

زنوزی وارد میدان شد/کارت برنده مالک باشگاه تراکتور

زنوزی وارد میدان شد/کارت برنده مالک باشگاه تراکتور

یک بند عجیب در قرارداد ریکاردو آلوز می‌توانست به جدایی وی از تراکتور منجر شود.

به گزارش آی نیوز در یک روز مانده به پایان فصل و نقل و انتقالات زمستانی، اطلاع باشگاه استقلال از بندی در قرارداد ریکاردو آلوز، مذاکرات مستقیم و غیر مستقیم با این باشگاه را به همراه داشت.

امید استقلال به ساپینتو سرمربی هم وطن ریکاردو بود و ظاهرا به صورت مستقیم هم با وی صحبت کرده بود.

گفته می‌شود در بند قرارداد آلوز بندی بود که در صورت رفتن بردیف، وی هم می‌توانست فسخ قرارداد کند. موضوعی که نه تائید شد و نه تکذیب.

پیوستن ریکاردو به استقلال به قدری به واقعیت نزدیک شده بود که برخی از رسانه‌ها نزدیک به باشگاه استقلال زمان عقد قرارداد را هم اعلام کرده بودند.

روز گذشته محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور به تبریز سفر کرده تا خود به صورت مستقیم پیگیر نقل و انتقالات تیمش باشد. جلسه با خمز، نصیرزاده و یک جلسه طولانی با ریکاردو در نهایت منجر به تمدید قرارداد ۳ ساله با این بازیکن شد.

حالا باید منتظر ماند و دید در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی زنوزی دیگر چه کارت برنده‌ای را برای هواداران تیمش رو می‌کند.

زنوزی مالک باشگاه تراکتور

زنوزی مالک باشگاه تراکتور

زنوزی مالک باشگاه تراکتور

حاشیه هایی که برخی برای تیم تراکتور ایجاد می کنند در راستای تضعیف این تیم و بالابردن احتمال جدایی بازیکنان تاثیرگذار تیم است.

به نظر می رسد ثبات مدیریتی و استفاده از مدیران مجرب در باشگاه پرهوادار تراکتور می تواند اقدام اساسی برای رفع برخی مسائل از جمله حواشی خبری و مدیریتی در این باشگاه باشد.

تیم تراکتور جمعه این هفته در برابر تیم ذوب آهن به میدان می رود. بازی دو تیم در شهر اصفهان برگزار می شود و تراکتوری ها امیدوارند با سه امتیاز حاصل از این بازی به تبریز  برگردند.

تراکتور هم اکنوم با کسب ۲۳ امتیاز از ۱۶ بازی خود در رده ششم جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.