کد خبر : 3220
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 تیر 1394 - 6:39

پیشرفت ۷۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح حمید با نصب تیرهای فلزی

پیشرفت ۷۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح حمید با نصب تیرهای فلزی

 شهردار منطقه دو تبریز گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح حمید با نصب تیرهای فلزی عرشه در حال اجراست.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، عباس عادلی شهیر شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرائی فاز ۲ تقاطع غیرهمسطح حمید در میدان استاد شهریار در قالب روگذر در محور شمال به جنوب این میدان از سوی تلاشگران حوزه معاونت عمرانی منطقه با پیشرفت چشمگیر بالای ۷۰ درصدی هم اکنون در مرحله نصب تیرهای فلزی عرشه و اجرای نمای سنگی ست.
شهردار منطقه دو تبریز در ادامه افزود: عملیات اجرائی فاز دو این تقاطع، بطول ۱۵۰ متر و عرض ۱۵ متر در میدان استاد شهریار بعنوان اصلی ترین و پرترددترین ورودی کلانشهر تبریز در حال اجراست با این توضیح که عملیات شمع گذاری، پایه گذاری ستون ها، احداث دیواره شمالی و جنوبی فنداسیون ها، بتن ریزی قوس شمالی و احداث دیواره سنگی این پروژه به اتمام رسیده است.
عادلی شهیر با عنوان اینکه برای احداث روگذر میدان استاد شهریار اعتباری نزدیک به ۷۵ میلیارد ریال هزینه می شود گفت: این پروژه مابین ولیعصر شمالی و خیابان استاد معین در راستای شمال به جنوب میدان استاد شهریار در حال احداث می باشد.
شهردار منطقه دو تبریز در خاتمه سخنان خود مرحله بعدی عملیات اجرایی این پروژه را انجام جدول گذاری، آسفالت ریزی و بتن ریزی عرشه، عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.