کد خبر : 33490
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 12:03

خیابان ورزش در مجموعه تفریحی ائل گلی احداث می‌شود

خیابان ورزش در مجموعه تفریحی ائل گلی احداث می‌شود

شهردار تبریز از احداث خیابان ورزش در مجموعه تفریحی ائل گلی و فعال کردن اماکن ورزشی راکد در سطح شهر خبر داد.

یعقوب هوشیار در حاشیه بازدیدهای هفتگی خود از اماکن ورزشی شهرداری تبریز به همراه پرویز هادی رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر، موسی علی پور شهردار منطقه ۲ و میرمعصوم سهرابی سرپرست راه اندازی شرکت ورزشی باشگاه شهرداری تبریز، فعال کردن این اماکن را از برنامه های مدیریت شهری در سال جدید عنوان کرد.

وی احداث خیابان ورزش در مجموعه تفریحی ائل گلی را اقدامی در این راستا دانست و گفت: اماکن ورزشی، تجهیزات و میادین روباز موجود در این مجموعه به مرور زمان دچار فرسودگی و خرابی شده و نیاز به بازسازی دارد.

به گفته هوشیار، خیابان ورزش ائل گلی دارای زمین های روباز مینی فوتبال، والیبال و بسکتبال بوده و امکانات دیگری از جمله میز فوتبال‌دستی، تنیس روی میز، زمین پینت بال و اسکواش در آن ایجاد خواهد شد.

شهردار تبریز علاوه بر تاکید به بازآفرینی این اماکن، دستور توسعه ورزش همگانی در پارک ها و تفرجگاه ها را به مدیران و معاونان شهرداری صادر کرد و افزود: خیابان ورزش ائل گلی به همراه محوطه بازی کودکان پارک عباس میرزا تا روز سوم خرداد سال جاری آماده شده و تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری بیش از یک هزار برنامه ورزشی در سال جاری توسط شهرداری تبریز خبر داد و گفت: خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر نیز بر اهمیت موضوع ورزش واقف بوده و روی این مهم تاکید دارند و بر این اساس در دوره فعلی مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به ورزش خواهد شد.

پروژه ساختمان اداری باشگاه شهرداری، پارک عباس میرزا، پارک کودک و تفرجگاه های ائل گلی و صائب تبریزی محل های مورد بازدید شهردار تبریز به همراه پرویز هادی بود. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.