کد خبر : 33500
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 12:26

تجهیز مجموعه‌های ورزشی مدارس و آموزش رایگان شنا به دانش‌آموزان

تجهیز مجموعه‌های ورزشی مدارس و آموزش رایگان شنا به دانش‌آموزان

توافق‌نامه جامع همکاری بین دو مجموعه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و باشگاه شهرداری تبریز منعقد می شود.

نخستین جلسه کمیسیون ورزش شورای اسلامی کلانشهر تبریز در سال جدید با حضور حجت الاسلام علی پوررادی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و میر معصوم سهرابی سرپرست باشگاه ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد.

اولین دستور این جلسه به ارائه مجموع پیشنهادات باشگاه شهرداری به اداره کل آموزش و پرورش اختصاص داشت که توسط سهرابی در ابتدای جلسه تشریح شد.

آموزش شنا از دوره ابتدایی به دانش آموزان، برگزاری جشنواره ورزشی تابستانی برای دانش آموزان، استعدادیابی ورزشی و پرورش دانش آموزان مستعد، ساخت سالن های ورزشی و زمین های روباز در محوطه مدارس، تجهیز محوطه مدارس به دستگاه های ورزشی و اختصاص به ورزش بانوان و در نهایت توسعه بازی های بومی محلی در مدارس از مهمترین این پیشنهادها بودند.

حجت الاسلام پوررادی با تقدیر از توجه ویژه مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز به حوزه ورزش، آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری و مشارکت در چارچوب اختیارات قانونی این اداره کل را اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بهترین بستر برای استعدادیابی کودکان و نوجوانان است، از طراحی وبسایت ارتباطی بین معلمان تربیت بدنی با مربیان ورزشی برای معرفی مستقیم دانش آموزان مستعد، برای اولین بار در کشور خبر داد و از مجموعه شهرداری برای مشارکت در این طرح دعوت کرد.

در پایان این جلسه با رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ایده های خلاقانه ورزشی که توسط باشگاه شهرداری تبریز برگزار می شود، این جشنواره آغاز شد.

ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه باشگاه ورزشی شهرداری تبریز که دستور جلسه سوم بود، با توجه به حجم گزارش و اتمام مدت زمان برنامه، به جلسه هفته آینده این کمیسیون موکول شد.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.