کد خبر : 33511
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 12:38

پیش‌بینی افزایش سرانه فضای سبز شهری در سال ۱۴۰۲

پیش‌بینی افزایش سرانه فضای سبز شهری در سال ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه مدیریت شهری افزایش سرانه مطلوبی برای حوزه فضای سبز شهری در سال جاری پیش بینی کرده است، گفت: اقدام جهادی شهرداری تبریز در جمع آوری و ساماندهی وانت بار هم مورد تحسین شهروندان قرار گرفته است.

احد صادقی در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که صبح امروز برگزار شد،اظهار کرد: تشکیل اداره انرژی در معاونت فنی و عمرانی، نشان از توجه شهرداری تبریز به این حوزه مهم شهری است.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری اقدامات اساسی در سطح شهر تبریز انجام و مورد تحسین شهروندان قرار گرفته، اظهار کرد: جمع آوری وانت‌بارها یکی از اقدامات ارزشمند و جهادی شهردار تبریز است که مطابق آمار اعلام شده ۳۰ درصد ترافیک مناطق درگیر با سد معبر کاهش یافته است.

وی افزود: متاسفانه برخی وانت‌بارها این روزها در سطح شهر تبدیل به طبق میوه فروشی شده و موجب نازیبایی بصری شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص فضای سبز شهری خاطر نشان کرد: فقر طراحی فضای سبز به‌شدت در این حوزه احساس می‌شد. خوشبتخانه موضوع طراحی و منظر فضای سبز شهر مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته و افزایش سرانه‌ مطلوبی در حوزه فضای سبز برای امسال پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه باید ورودی های شهر از نظر فضای سبز و منظر شهری ساماندهی و زیبایی بصری آن افزایش یابد، گفت: المان ‌های متعددی در ورودی های شهر احداث شده اما با این وجود شاهد کمبود طراحی فضای سبز در تبریز هستیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه زیرساختهای پسماند در دست احداث است، افزود: بحث مدیریت شیرابه‌ای پسماندها مورد تاکید کمیسیون است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.