کد خبر : 33749
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 11:39

نگاهی به فعالیت‌های شهرداری منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته

نگاهی به فعالیت‌های شهرداری منطقه ۲ تبریز طی هفته گذشته

شهرداری منطقه ۲ تبریز در طول هفته گذشته عملکرد و فعالیت های مختلفی در حوزه‌های کاری انجام داده است.

معاونت ها و واحدهای مختلف این منطقه با انجام کارهای مختلف عمرانی و خدماتی، عملکرد مطلوبی ارائه کرده و تمام واحدهای این منطقه همچون هفته های گذشته به فعالیت خود ادامه داده اند.

در همین فرصت به مرور عملکرد معاونت ها و شهرداری های نواحی سه گانه منطقه ۲ می پردازیم.

استفاده از ۲۲۰ تن آسفالت برای آسفالت ریزی اساسی معابر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

در طول هفته گذشته معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ برای تردد آسان شهروندان از معابر سطح حوزه، با استفاده از ۲۲۰ تن آسفالت چند مسیر را آسفالت ریزی اساسی کرده است.

در همین راستا کوچه شهید دادی بلدی، کوچه های گلستان و نکوفر و همچنین مسیر اصلی خیابان دانش آسفالت ریزی اساسی شده است.

استفاده از ۴۲ تن آسفالت برای لکه گیری معابر

توسط شهرداری های نواحی سه گانه منطقه ۲ تبریز به منظور یکدست کردن معابر اصلی و فرعی، لکه گیری چندین مسیر سطح حوزه با استفاده از ۴۲ تن آسفالت به انجام رسیده است.

معابر و محلات ائل گلی و شهرک زعفرانیه، ساری زمی و کوی قورخانه، سه راهی ولیعصرجنوبی و معابر شهرک پرواز از جمله محلاتی به شمار می آید که لکه گیری آسفالت شده است.

مرمت و تکمیل زمین های ورزشی

شهرداری منطقه ۲ تبریز برای استفاده مناسب نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت تکمیل سالن ورزشی چاوان را به اجرا درآورده و بزودی در چند زمین ورزشی چمن مصنوعی نصب می کند.

بر اساس تاکید شهردار تبریز و شورای اسلامی شهر برای ایجاد امکانات ورزشی برای شهروندان، سالن ورزشی چاوان در جنب اتوبان شهیدکسائی درحال تکمیل است و شهرداری منطقه ۲ همچنین با هدف گذاری در محلات سطح حوزه بزودی با نصب چمن مصنوعی اقدام به احداث زمین های ورزشی خواهد کرد.

مقاوم سازی و بهسازی روگذرهای سطح منطقه و پل های عابرگذر

پل های روگذر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز مقاوم سازی و بهسازی می شود.

مقاوم سازی پل روگذر شهید پیشقدم از چندی پیش آغاز شده و این عملیات با استحکام بخشی بیشتر به پایه های پل همچنان ادامه دارد و ادامه این فعالیت با بهسازی زیرگذر شهیدمنتظری خواهد بود.

پل های عابرگذر سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ نیز با رسیدگی به بدنه و پله های پل، بهسازی سایبان ها و کف عابرگذر، رنگ آمیزی بدنه پل و… در گام نخست با رسیدگی به وضعیت پل عابرپیاده مقابل مدرسه فرزانگان در میدان افلاک نما آغاز شده و ادامه این عملیات با بهسازی پل عابرگذر مقابل مرکز سلامت کمربندی میانی تداوم یافته است.

سایر فعالیت های عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز

کف سازی و جدول گذاری ۱۸ متری سالک زعفرانیه و قسمتی از پیاده رو رجائی شهر، تداوم احداث مخزن ذخیره آب در پارک شمیم پایداری با انجام آرماتور بندی، ادامه آسفالت ریزی معابر سطح حوزه از جمله سایر فعالیت‌های شهرداری منطقه ۲ محسوب می شود.

اجرای مسابقه بدمینتون آزاد در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی

مدیریت تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ در هفته گذشته برای اولین بار در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی اقدام به برگزاری مسابقه بدمینتون آزاد برای تمامی گروه های سنی کرد.

این مسابقه با حضور پرشور و شرکت جمع کثیری از شهروندان و علاقمندان به این ورزش مفرح برگزار شد و با اهدای جوایز ارزنده به برندگان خاتمه یافت. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.