کد خبر : 33784
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 12:17

مسجد کبود، نماد تبریز در کوچه شهرهای خواهرخوانده و شهرهای دوست ماگیلف بلاروس

مسجد کبود، نماد تبریز در کوچه شهرهای خواهرخوانده و شهرهای دوست ماگیلف بلاروس

در پی دعوت شهردار شهر ماگیلف بلاروس از شهردار تبریز برای شرکت در جشن روز ماگیلف و همچنین روز استقلال جمهوری بلاروس در اوایل هفته جاری، یعقوب هوشیار با صدور پیامی این روز را به همتای خود تبریک گفت.

 در پیام یعقوب هوشیار، شهردار تبریز به اکساندر استودنو، شهردار ماگیلف بلاروس آمده است:

به نمایندگی از شهر فرهنگی و تاریخی تبریز و شهروندان فرهیخته این شهر، روز شهر ماگیلف را به شما همکار محترم و شهروندان عزیز آن شهر زیبا، تبریک و تهنیت عرض کرده و صمیمانه‌ترین آرزوها را برایتان در این روز باشکوه و فرخنده مسئلت دارم. امیدوارم روزهای آتی شروع بسیاری از خوبی‌ها و صلح و پایانی بر تمام مشکلات برای جهانیان باشد.

بی‌شک تداوم موفقیت‌ها و پیشرفت‌های آن شهر خواهرخوانده، حاصل تلاش‌های بی‌وقفه شما و همکارانتان بوده و زمینه‌بخش آبادانی فردای آن شهر و رونق بیش از پیش آن در آینده خواهد بود. معتقدم تدوام تعاملات و همکاری‌های فیمابین در دوره مدیریت شما همکار محترم بیش از پیش گسترش یافته و نقش مهمی در توسعه و تقویت روابط میان شهروندان طرفین ایفا خواهد کرد.

در این مراسم از کوچه شهرهای خواهر و شهرهای دوست و همکار ماگیلف و نمادهای آنها نیز با حضور شهردار و مسئولان شهری ماگیلف، شهرداران و میهمانان خارجی از شهرهای خواهرخوانده و دوست و هیأت‌های بین‌المللی رونمایی و مسجد کبود به عنوان نماد کلانشهر تاریخی تبریز در این کوچه معرفی شد.

تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین شهرهای تبریز و ماگیلف بلاروس به صورت رسمی در تاریخ ۲۹/۰۱/۱۳۹۱ توسط شهرداران این دو شهر امضا شده است. ()

برچسب ها : ، ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.