کد خبر : 33836
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 12:00

رونمایی لباس اول تراکتور برای لیگ بیست و سوم

رونمایی لباس اول تراکتور برای لیگ بیست و سوم

لباس اول تراکتور برای لیگ بیست و سوم به رنگ قرمز و مشکی که از سوی باشگاه طراحی و توسط شرکت «استارت» تولید شده، در دو مجموعه تاریخی رونمایی شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، لباس اول تراکتور به صورت ترکیبی از رنگ قرمز و مشکی طراحی شده و خطوط مشکی روی پیراهن، الهام گرفته از طرح بهم ریخته هشت ضلعی گنبدهای مسجد کبود (یکی از بناهای تاریخی تبریز) از نمای بالا است.

پارچه استفاده شده در البسه تراکتور، از جنس Dri-fit، با فناوری Climacool و بافت هشت ضلعی است. وزن کم، محفظه‌های تنفسی و ضد حساسیت بودن، از جمله ویژگی‌ مهم این پارچه به شمار می‌رود. همچنین فونت مورد استفاده برای شماره بازیکنان، برگرفته از فونت پیراهن رئال مادرید در آخرین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا است.

باتوجه به اینکه تیم تراکتور به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، به منظور نشان دادن بخشی از فرهنگ غنی و تاریخ و تمدن کهن خطه آذربایجان، لباس اول تراکتور در محیط بیرونی و داخلی مسجد کبود و محیط داخلی یکی از کارگاه‌های رنگرزی مرینوس فرش با قدمت بیش از ۲۰۰ سال، تصویر‌برداری شده است.

واحد روابط عمومی و رسانه باشگاه از همکاری هواپیمایی آتا، مدیریت فرودگاه‌های مهرآباد تهران و شهید مدنی تبریز، اداره‌کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی، شهرداری تبریز، پوشاک ورزشی استارت و رنگرزی جلیل‌نیا کمال تشکر و قدردانی را دارد. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.