کد خبر : 33845
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 12:31

تضمین سرمایه‌گذاری اولویت نخست سیاست گذاران

تضمین سرمایه‌گذاری اولویت نخست سیاست گذاران

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: برای جذب و تامین آرامش خاطر سرمایه گذار، تضمین سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان‌شرقی باید در اولویت سیاست گذاران ذیربط قرار گیرد.

یونس ژائله گفت: ابتدا باید پروژه‌های بزرگ مطرح شود، بررسی و چکش کاری لازم نیز برای بسته های پیشنهادی صورت گرفته و با تعریف قابلیت‌ها و توجیه اقتصادی، طرح و نقشه مشخص، دوره اجرا و بازدهی هم تعیین شود.

وی ادامه داد: سپس باید هدف از پروژه مشخص شده، سرمایه گذاری مشخص با بازگشت سود قابل قبول تعریف شود و سرمایه گذاران داخل استانی در اولویت قرار گرفته و از آنان دعوت شود، چون در تبریز پتانسیل سرمایه گذاران توانمند و علاقمند زیادی داریم که در کشورهایی مثل ترکیه و کشورهای عربی سرمایه‌گذاری های قابل توجهی انجام داده‌اند.

ژائله گفت: در مرحله سوم باید تضمین سرمایه‌گذاری در استان در اولویت ارگان های ذیربط قرار گیرد.

وی افزود: در بخش بعدی به نحوه و محل برگزاری همایش توجه شود، برگزاری چنین همایشی باید در محلی با استانداردهای بالا اجرا شود.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز همچنین خاطرنشان کرد: مساله دیگر در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی است که شهرداری در این زمینه در رابطه با آسیب های اجتماعی، اشتغال، خانوار و… وظایف مهمی بر عهده دارد، این امر در زمینه تعریف پروژه های سرمایه گذاری نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.