کد خبر : 33964
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 23:53

اس خوزستان صفر – تراکتور۱: بفرمایید تیکی‌تاکا!

اس خوزستان صفر – تراکتور۱: بفرمایید تیکی‌تاکا!

تراکتور با کسب دومین پیروزی پیاپی پیش از تعطیلات لیگ از بحران خارج شد.

به گزارش آی نیوز، در حالی استقلال خوزستان و تراکتور در یک دیدار هیجان انگیز و جذاب به مصاف هم رفتند که سرخپوشان با سه امتیاز از زمین بازی خارج شدند.

این بازی موقعیت های پرتعدادی داشت و دو تیم چندین مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفتند که درخشش دروازبانان و بی دقتی مهاجمان مانع این اتفاق شد.

تراکتور که برنامه ویژه ای برای ارسال روی دروازه خوزستانی ها داشت چندین مرتبه از این طریق خلق موقعیت کرد گروسیان به خوبی موقعیت های این تیم را مهار کرد اما در نهایت گوستاوو با یک ضربه سر چکشی و حرفه ای قفل دروازه استقلال را باز کرد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان از کانال های کناری به ویژه سمت راست تراکتور حملات پرتعدادی تدارک دید اما تصمیمات عجولانه و بی دقتی بازیکنان این تیم باعث شد به گل ختم نشود و در دقایق پایانی بازی شکست بخورند.

ترکیب استقلال خوزستان:
فرزین گروسیان،محمد طیبی،عقیل کعبی،محمود مطلق زاده،حسن شوشتری،جواد آقایی پور،بهروز بارانی،متین کریم زاده،امیرمحمد محکم کار،حسین ساکی،شهرام سالاری
سرمربی: سیروس پورموسوی

تراکتورترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم آذر، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، سیامک نعمتی و مهدی عبدی
سرمربی: پاکو خمس

شرح گل:
دقیقه ۹۰+۲ گوستاوو : (استقلال خوزستان ۰ – ۱ تراکتور): پس از ارسال های پیاپی ریکاردو آلوز ، این بار گوستاوو بود که در محوطه جریمه شانس خود را اقدام کرد و ضربه سر چکشی و حرفه ای این بازیکن به گل تبدیل شد.

نیمه اول:

دیدار دو تیم با نتیجه بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید، خوزستانی ها از کانال های کناری به خوبی حملات خود را طراحی میکنند تا نشان دهند نفوذ ها و ضدحملاتی که مقابل استقلال انجام دادند اتفاقی نبوده است ، سمت چپ خوزستان متین کریم زاده نفوذ های موفقی در نیمه نخست انجام داده است.

تراکتور سعی داشت با کارهای ترکیبی گوستاوو و آلوز در میانه های میدان عمق خط دفاعی خوزستان را آسیب پذیر کند و مهدی عبدی را صاحب توپ کند که در نیمه اول این تدبیر چندان کارآمد نبود.

اس خوزستان صفر – تراکتور

اس خوزستان صفر - تراکتور

اس خوزستان صفر – تراکتور

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.