کد خبر : 33968
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 12:04

کاشت بیش از ۲ میلیون بوته گل پاییزی در تبریز آغاز شد

کاشت بیش از ۲ میلیون بوته گل پاییزی در تبریز آغاز شد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز اجرای عملیات کاشت پاییزه و کاشت بالغ بر ۲ میلیون بوته از انواع گلهای کلم و داوودی در سطح شهر خبر داد.

سیامک آسیایی با اعلام این خبر تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و برای ایجاد محیطی شاداب‌تر و دلنشین ‌تر برای همشهریان عزیز در روزهای زیبای پاییز اجرای عملیات کاشت پاییزه با کاشت انواع گلهای زیبای پاییزی آغاز شد.

وی با اشاره به تنوع گونه‌هایی که در سطح شهر همزمان با روزهای آغازین فصل پاییز کاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بیش از ۲ میلیون بوته از انواع گلهای فصلی مربوط به پاییز از جمله داوودی و کلم در سطح شهر کاشته می‌شود.

آسیایی همچنین با یادآوری اینکه کلیه گلکاری‌های پاییزی در سطح شهر به شکل طرح‌های مصوب اداره فنی و طراحی سازمان سیما، منظر و فضای سبز اجرا می‌شوند، گفت: در طرح‌های اجرا شده از شن‌های رنگی و چیپس چوب رنگی نیز جهت زیباتر شدن طرح‌ها استفاده می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در ادامه سخنان خود بر تداوم نهالکاری و ادامه کاشت نهال در فصل پاییز نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در ادامه طرح یکساله حوزه فضای سبز تبریز مبنی بر توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز، برنامه نهالکاری در مجموعه آرپادره‌سی، حاشیه‌های اتوبان‌های غرب و جنوبی شهر، تفرجگاه عباس‌میرزا و پلاک ۱۷۴ ادامه می‌یابد.

آسیایی ابراز امیدواری کرد با طرحهای پیش بینی شده و کاشت نهال و اجرای طرحهای زیبای گلکاری شاهد تداعی بهار در پاییز کهن شهر تبریز باشیم.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.