کد خبر : 33980
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 12:54

کمیته انضباطی برای بررسی علت درگیری مسابقات کاراته در تبریز تشکیل می‌شود

کمیته انضباطی برای بررسی علت درگیری مسابقات کاراته در تبریز تشکیل می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تایید جراحت ورزشکار دختر تبریزی در مسابقات کاراته، گفت: در اولین فرصت کمیته انظباطی برای بررسی دلایل درگیری مسابقات کاراته دختران بین داوران و تماشاگر کاراته کار در تبریز تشکیل می شود.

حبیب ستوده نژاد روز دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: داوران مسابقه در حین مسابقه متوجه فیلمبرداری کاراته کار توسط موبایل شخصی می‌شوند و بر این اساس از وی می‌خواهند تا تمام تصاویر فیلمبرداری شده را پاک کند.

وی افزود: علت درگیری و انتقال کاراته کار مصدوم به بیمارستان، موضوع یاد شده است که دستور تشکیل فوری کمیته انضباطی و اعلام نتایج آن اعلام شده است.

وی تاکید کرد: البته به هر حال داوران نیز حق برخورد فیزیکی نداشته و در صورت نیاز باید به پلیس اطلاع می‌دادند نه به طور مستقیم با ورزشکار درگیر می‌شدند، در این خصوص نیز برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: ورزشکار کاراته کار که فارغ از مسابقه خود بوده و در بین تماشاگران زمان استراحت را می‌گذرانده با موبایل شخصی مشغول فیلمبرداری بوده و مسابقه دختران کاراته کار استان که ظاهرا دوست وی بوده را فیلمبرداری می کرده است که با واکنش داوران مسابقه مواجه می شود. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.