کد خبر : 34117
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 22:03

مهربانی مهر و نامهربانی گرانی

مهربانی مهر و نامهربانی گرانی

مهرماهِ مهربانی ها فرا رسیده است و خانواده هایی که دانش آموز و یا دانش آموزانی دارند دغدغه های خاص خود را دارند.

آی نیوز ، مریم جدی – مهرماهِ مهربانی ها فرا رسیده است و خانواده هایی که دانش آموز و یا دانش آموزانی دارند دغدغه های خاص خود را دارند.

از گرانی نوشت افزار و لباس مدرسه، از بود و نبود سرویس ایاب و ذهاب، گرفته تا نگرانی از وضعیت آموزش دلبندانشان در مدارس دغدغه های این روزها و همیشگی خانواده ها هستند.

در دورانی که خانواده های پرجمعیت جای خود را به خانواده های هسته ای و کم جمعیت داده است به نظر می رسد در کنار آموزش دانش آموزان، باید به فکر آموزه هایی برای والدین نیز بود.

گرانی های افسار گسیخته سالیان اخیر و بضاعت کم بسیاری از خانواده ها در تامین حداقل های مورد نیاز آموزشی برای دانش آموزان امر مهمی است که نباید نادیده گرفته شود.

همچنین جلوگیری از تجمل گرایی و خرید وسایل گرانبها برای کودکان یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه اولیا مدرسه و والدین باشد. زیرا بسیاری از خانواده ها توان کمی برای تامین خواسته ها و نیازهای فرزندانشان دارند.

جلوگیری از سوق دادن آموزش به سمت صنعت و تبدیل آن به بنگاه اقتصادی و منبع سودآوری مسئله مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

چه استعدادها ناب و چه نوابغ فقیری که به دلیل فقر والدین نتوانسته اند و نخواهند توانست در این سیستم آموزشی شناسایی شده و برای همیشه استعداد و نبوغشان مدفون می شود.

آغاز مهر ماه و شروع مدارس بهانه ی خوبی برای نوشتن از نابسامانی های آموزشی است. ای کاش آموزش و پرورش ما می توانست از صنعتی شدن و تبدیل به بنگاه اقتصادی دور بماند.

مهربانی مهر و نامهربانی

مهربانی مهر و نامهربانی

مهربانی مهر و نامهربانی

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.