کد خبر : 34130
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 13:19

ضرغامی: کوتاهی کرده‌ایم

ضرغامی: کوتاهی کرده‌ایم

وزیر میراث فرهنگی گفت : وقتی اعتراضاتی که شکل می‌گیرد را ریشه یابی می‌کنیم، در می‌یابیم کوتاهی کرده‌ایم

به گزارش آی نیوز ، وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: ما در شادی مردم و شاد کردن مردم و در ایجاد تنوع برای نسل‌های جدید غفلت کردیم و وقتی اعتراضاتی که شکل می‌گیرد را ریشه یابی می‌کنیم، در می‌یابیم کوتاهی کرده‌ایم که یکی از آن‌ها تفریحات است.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خطاب به مسئولان بم گفت: از نزدیکی خود به کویر لوت استفاده کنید. ورزش سافاری یک ورزش لاکچری نیست و کاملا مردمی است و از خودروسازان بم بخواهید که خودروی با قیمت پایین برای سافاری تولید کنند تا جوانان از این طریق انرژی خود را تخلیه و بانشاط شوند.

به گزارش ایسنا؛ عزت الله ضرغامی شامگاه چهارم مهرماه در نشست هم اندیشی فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان بم ضمن تشکر از همه فعالان حوزه میراث اظهار کرد: هنرهای سنتی و صنایع دستی نزدیکترین هنر به فرهنگ، تمدن، سبک زندگی، آداب و رسوم، دین و … هستند و هیچ هنر دیگری همگراتر از صنایع دستی و هنرهای سنتی با فرهنگ ملی ما نیست. بم و کرمان غنای فوق العاده‌ای در حوزه صنایع دستی دارند.
او در ادامه خطاب به مسئولان بم بیان کرد: از نزدیکی خود به کویر لوت استفاده کنید. ورزش سافاری یک ورزش لاکچری نیست و کاملا مردمی است و از خودروسازان بم بخواهید که خودروی با قیمت پایین برای سافاری تولید کنند تا جوانان از این طریق انرژی خود را تخلیه و بانشاط شوند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: ما در شادی مردم و شاد کردن مردم و در ایجاد تنوع برای نسل‌های جدید غفلت کردیم و وقتی اعتراضاتی که شکل می‌گیرد را ریشه یابی می‌کنیم، در می‌یابیم کوتاهی کرده‌ایم که یکی از آن‌ها تفریحات است.

او با بیان اینکه همه شهرهای ما دارای منظر فرهنگی هستند، اظهار کرد: اگر ما همه با هم باشیم کسی نمی‌تواند هیچ غلطی بکند و وحدت اصالت دارد؛ فرهنگ ناملموس ما در دنیا می‌درخشد. میراث فرهنگی بهترین عامل برای انسجام ملی است.

ضرغامی ادامه داد: با دهه هشتادی‌ها نتوانستیم حرف بزنیم و ضرر آن را دیدیم و همچنان که احترام بزرگان مهم است، باید بزرگترها نیز بزرگی کنند.

ضرغامی: کوتاهی کرده‌ایم

ضرغامی: کوتاهی کرده‌ایم

ضرغامی: کوتاهی کرده‌ایم

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.