کد خبر : 34164
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 12:34

آغاز فعالیت «سامانه بازار» برای ساماندهی دستفروشان تبریز

آغاز فعالیت «سامانه بازار» برای ساماندهی دستفروشان تبریز

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز از آغاز بکار سامانه جدید بازار در راستای ساماندهی دستفروشان، جلوگیری از سد معبر و ایجاد فرصت های برابر خبر داد.

مهدی کیانی با اشاره به انجام ماموریت های قانونی این سازمان با همکاری شهردارهای مناطق دهگانه تبریز، اظهار کرد: ایجاد و مدیریت یکپارچه بازارهای موقت و سیار در مناطق مختلف شهر تبریز در قالب روزبازار، عصربازار و هفته بازار با تمرکز بر مدیریت و نظارت میدانی توسط پیمانکار و معاونت ساماندهی سازمان و صدور مجوزهای موقت ماهانه بصورت آنلاین از طریق سامانه جدید بازار برای دستفروشان برنامه پیش روی شهرداری تبریز برای حل مشکلات ناشی از دستفروشی خواهد بود.

طرح ساماندهی دستفروشان به دو روش ساماندهی در محل یا ایجاد بازار جدید در مرحله اول به صورت آزمایشی در پیاده راه شهریار باغمیشه، شهرک ارم و میدان خشکبار با مجموع ظرفیت ۲۲۰۰ نفر/روز شروع شده و در مرحله بعد در سایر نقاط شهر تبریز اجرا خواهد شد.

وی افزود: به جهت لزوم دقت در همه جوانب موضوع در موفقیت این طرح، اجرای آن به صورت گام به گام بوده و شروع آن در محدوده مرکزی شهر بعد از پایان دوره آزمایشی خواهد بود.

اطلاع رسانی های لازم جهت انجام فرآیندهای کاری و ثبت نام در سامانه بازار از طریق آدرس bazar.tabriz.ir بوده و از هم اکنون قابل ثبت نام توسط دستفروشان است.

بدیهی است همزمان با ایجاد و تکمیل ظرفیت بازارهای موقت هرگونه فعالیت دستفروشان در سطح شهر، بدون دریافت مجوز از سامانه بازار و خارج از محدوده های پیش بینی شده ممنوع خواهد بود.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.