کد خبر : 34166
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 12:38

کوچه مهرگان پیاده‌راه می‌شود

کوچه مهرگان پیاده‌راه می‌شود

اجرای بهسازی و مرمت پیاده روهای مسیر منتهی به تقاطع آبرسان

شهردار منطقه ۲ تبریز از آغاز اجرای بهسازی و مرمت پیاده روهای مسیر منتهی به تقاطع آبرسان خبر داد و گفت: کوچه مهرگان به علت واقع شدن در حوزه آبرسان بعنوان مرکزی ترین مسیر شهر تبریز بطول ۳۴۰ متر و عرض ۸ متر تبدیل به مسیر پیاده راه می شود.

موسی علی‌پور زنوزی، بهسازی کف پیاده روها و ترمیم آب‌روها، حذف زوائد بصری و زیباسازی، توسعه فضای سبز و رفع سدمعبر، اصلاح جداول و… در حدفاصل فلکه آبرسان و دانشگاه تبریز و مابین پارک طوبی (روبروی پارک) تا فلکه آبرسان در راستای رفاه حال عابران پیاده آغاز می شود.

وی در توضیح این پروژه گفت: به منظور تحول چهره شهری در راستای زیباسازی محلات، تخریب آسفالت محله مهرگان برای تبدیل به پیاده راه عملیاتی شده و این پروژه در مرحله جدول گذاری و سنگفرش است.

وی افزود: کوچه مهرگان به علت واقع شدن در حوزه آبرسان بعنوان مرکزی ترین مسیر شهر تبریز بطول ۳۴۰ متر و عرض ۸ متر تبدیل به مسیر پیاده راه می شود.

شهردار منطقه ۲ در روند این بازدید همچنین به مدیران منطقه برای تسریع بهسازی حوزه آبرسان دستور اکید صادر کرد.

علی پور در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: در تداوم مقابله با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز توسط شهرداری ناحیه حریم منطقه ۲، علاوه بر تعطیل عملیات در کوی روشن، مصالح این عملیات نیز جمع آوری شد.

وی با اشاره به جمع آوری مصالح ملک مذکور با اخذ حکم قضائی تصریح کرد: همکاران این ناحیه در کوی روشن محله ائل گلی علاوه بر جلوگیری از ساخت و ساز یک واحد بدون مجوز، اقدام به جمع آوری مصالح ملک مذکور کردند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.