کد خبر : 34289
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 12:32

استاندار آذربایجان شرقی ثبت جهانی روستای تاریخی کندوان را تبریک گفت

استاندار آذربایجان شرقی ثبت جهانی روستای تاریخی کندوان را تبریک گفت

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی ثبت جهانی روستای تاریخی کندوان به عنوان روستای شگفت‌انگیز و نخستین روستای جهانی گردشگری از سوی سازمان جهانی گردشگری را تبریک گفت.

در پیام روز یکشنبه عابدین خرّم آمده است: خبر مسرت‌بخش ثبت جهانی روستای کندوان از سوی سازمان جهانی گردشگری، مایه افتخار و مباهات مردم بافرهنگ و تاریخ‌ساز آذربایجان شرقی شد.

وی در این پیام آورده است: بی‌تردید با این اتفاق مبارک، روستای کندوان و آثار گردشگری و طبیعی پیرامون آن، برای مردم دنیا شناخته‌شده خواهد بود و در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رونق گردشگری و حضور گردشگرانی از نقاط مختلف دنیا در این روستا خواهیم بود.

خرم در پیام خود با بیان اینکه روستای تاریخی کندوان که در فهرست آثار ثبت‌شده سازمان جهانی گردشگری به عنوان روستای شگفت‌انگیز ثبت شده و نخستین روستای جهانی گردشگری در ایران است، افزوده است: این روستا جلوه‌ای از تاریخ باشکوه مردمان نجیب و پرافتخار آذربایجان است و امروز همه ما وظیفه داریم از این میراث ارزشمند حراست و پاسداری کنیم.

وی در پیام خود آورده است: به سهم خودم، رویداد مبارک ثبت جهانی روستای کندوان را به همه مردم آذربایجان شرقی و به ویژه اهالی میهمان‌نواز و صمیمی این روستا تبریک عرض می‌کنم و زحمات همه کسانی را که برای پیگیری و تحقق این مهم تلاش کرده‌اند ارج می‌نهم.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.