کد خبر : 34415
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 13:38

باز هم وعده؛ افتتاح جاده مرند-جلفا تا ۲۲ بهمن

باز هم وعده؛ افتتاح جاده مرند-جلفا تا ۲۲ بهمن

مریم جدی – اهالی آذربایجان شرقی به طور معمول عاده کرده اند که وعده های مسئولان در خصوص رفع مشکلات یا افتتاح جاده و کارخانه و سایر مسائل با تاخیرات چند ماهه و چند ساله به سرانجام برسد.

به گزارش آی نیوز ، اینبار هم نوبت سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی‌ بوده است تا اعلام کند جاده مرند- جلفا با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت کار تا ۲۲بهمن جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حیدر فتح‌زاده در حاشیه بازدید از جاده مرند- جلفا و در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفته است : آسفالت‌ریزی این جاده با همکاری منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس از جلفا تا مرند در حال انجام است.

وی افزوده است: این مسیر به طول بیست کیلومتر با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت کار تا ۲۲ بهمن جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و اقدامات لازم برای تامین اعتبار انجام گرفته است.

فتح‌زاده که وقوف کاملی به اهمیت این جاده دارد، ابراز داشته است: این جاده در اتصال منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به مرکز کشور و بخصوص به بنادر تجاری از جمله بندر عباس نقش حیاتی خواهد داشت.

انسان با امید زنده است و ما امیدواریم این وعده جناب فتح زاده مبنی بر بهره برداری کامل از جاده مرند جلفا تا ۲۲ بهمن در سر موعد به سرانجام برسد اما چه کنیم که در این ایام از هزار وعده مسئولان یکی سر موقع به سرانجام نمی رسد.

اصولا شاید وعده ها برای این بوجود آمد اند که با تاخیر به نتیجه برسند وگرنه اگر برنامه ریزی و اجرا دقیق باشد نیازی به وعده نیست و با عدد و رقم می توان محاسبه کرد که یک پروژه کدام روز و چگونه به سرانجام خواهد رسید.

بگذریم از این که بسیاری از وعده ها وجود دارند که برای فراموش شدن و عدم پیگیری توسط مردم به زمان سپرده شده اند تا گذر زمان این وعده ها را به فراموشی سپرده باشد.

 

وعده افتتاح جاده مرند

وعده افتتاح جاده مرند

وعده افتتاح جاده مرند

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی‌ گفت: جاده مرند- جلفا با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت کار تا ۲۲بهمن جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حیدر فتح‌زاده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از جاده مرند- جلفا اظهار کرد: آسفالت‌ریزی این جاده با همکاری منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس از جلفا تا مرند در حال انجام است.

وی افزود: این مسیر به طول بیست کیلومتر با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت کار تا ۲۲ بهمن جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و اقدامات لازم برای تامین اعتبار انجام گرفته است.

فتح‌زاده ابراز داشت: این جاده در اتصال منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به مرکز کشور و بخصوص به بنادر تجاری از جمله بندر عباس نقش حیاتی خواهد داشت. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.