کد خبر : 34451
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 19:34

جبارزاده: مربیان بادانش و دارای علم روز فوتبال خانه نشین شدند

جبارزاده: مربیان بادانش و دارای علم روز فوتبال خانه نشین شدند

مربی جوانان فوتبال آذرشهر گفت: علت عمده ی مشکل فوتبال پایه فرصت ندادن به مربیان جوان و بادانش است.

جواد جبارزاده در گفت و گو با آی نیوز گفت: در گذشته بازیکن پولی داشتیم، متاسفانه امروزه علاوه بر بازیکن مربی پولی هم داریم که مربی پول می دهد، مربیگری می کند، بازیکن می آورد، اسپانسر می شود که این مسئله شور واشتیاق و زیبایی‌های فوتبال پایه را خراب کرده است. مربیانی که دانش و علم بروز فوتبالی دارند؛ خانه‌نشین شدند و استعداد‌های خوبی به راحتی هم در ورزشکاران و مربیان پایمال می‌شود.

همه به نتیجه گرایی روی آورده اند

وی گفت: همه باشگاه‌ها و آکادمی ها به نتیجه‌گرایی رو آورده‌اند به همین خاطر نوجوانان و جوانان از ورزش فوتبال لذت نمی‌برند. امیدوارم با همکاری هیات فوتبال استان و مربیان با تجربه و با دانش این مشکل بزودی حل شود.

جواد جبارزاده از مربیان جوان استان آذربایجان‌شرقی در مورد رزومه خود گفت: من متولد ۱۳۷۲ شهرستان آذرشهر بخش گوگان هستم که کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی ورزشی و دبیر رسمی آموزش پرورش هستم. دارای مدرک مربیگری B آسیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا و خودم را برای حضور در کلاس A آسیا آماده میکنم. داری مدرک سطح یک فوتسال آسیا و چندین دوره های دانش‌افزایی در شهر های مختلف شرکت کردم. یکی از مهم ترین آنها حضور در کلاس مربیگری استاد مجید جلالی ‌که برای خیلی مهم و تاثیر‌‌گزار بود.

وی تصریح کرد: من فوتبال را در سطح دانشگاهی در منتخب دانشگاه علامه امینی و در سطح استان و شهرستان بازی کرده ام. مربیگری را از سال ۹۶ شروع کردم که تا به حال در تیم هایی همچون آکادمی تراکتور تبریز ۱۴۰۲، منتخب بزگسالان شهرستان آذرشهر در مسابقات استانی ۱۴۰۱، جوانان آذر مروارید استان ۱۴۰۰، آذر دومان رده ی امید فوتسال کشوری ۱۳۹۹، سالار خسروشاه جوانان استان ۱۳۹۸، عقاب مهر تبریز استانی ۱۳۹۷ و شاهین تبریز فعالیت کرده ام.

قهرمانی با همای آذرشهر

این مربی فوتبال آذرشهر خاطرنشان ساخت: اخیرا هم با تیم همای آذرشهر قهرمان شهرستان آذرشهر شدیم و جواز حضور در مسابقات استانی رو گرفتیم. در این مسابقات کاپیتان تیم آقای بهرام دباغ بودند که بازیکن اسبق تیم ملی امید و جوانان و بزگسالان تراکتور پیکان و نساجی مازندران سابقه بازی دارند که برای باشگاه هما افتخار بزرگی هستند.

جبارزاده در مورد ورودش به دنیای مربیگری هم گفت: اولین کسی که انگیزه شد در کلاس های مربیگری شرکت کنم آقای ابراهیم روزافزون مربی تیم دانشگاهمون بودند.

و در آخر مصاحبه ام از خانواده ی خودم واقعا حمایت کردند که به این مدارج برسم تقدیر و تشکر می‌کنم. دست بوس کسانی هستم که فرصت دادن در تیم هایشان کار کنم از جمله آقایان احمد آقابیگی، رضا محبی، امیر اسلامی، سیامک علیزاده، توحید چاپاری، کرم بذلی، مرتضی سرخونلوی، حبیب حبیبی، کریم کارکن و…. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.