کد خبر : 34466
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 12:16

قرارداد خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جدید شهری منعقد شد

قرارداد خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جدید شهری منعقد شد

شهردار تبریز با اشاره به تحقق توسعه حمل و نقل ترکیبی تبریز بر اساس اجرای سیاست های کلان و برنامه های بلند مدت مدیریت شهری، از امضای قرارداد خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری جدید به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان با یکی از شرکت‌های خودروسازی خبر داد.

یعقوب هوشیار گفت: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز و جبران عقب ماندگی های سالیان گذشته با توجه به رضایتمندی شهروندان از کیفیت اتوبوس های قبلی خریداری شده از یکی از شرکت‌های خودروسازی محلی قرارداد خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری با این شرکت امضا شد.

وی اظهار کرد: مطابق با هدفگذاری این دوره از مدیریت شهری مبنی بر توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز، ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان طی ۹ ماه آتی به تدریج توسط شرکت خودروساز تولید و تحویل اتوبوسرانی تبریز می شود.

هوشیار همچنین با بیان اینکه در راستای برنامه های راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز ۱۶۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده است، اضافه کرد: تلاش داریم این میزان به ۳ هزار دستگاه افزایش پیدا کند.

شهردار تبریز تصریح کرد تا پایان سال ۱۳۹۹ تنها ۱۲۴ دستگاه اتوبوس در شهرداری تبریز خریداری شده بود و این در حالی است که تنها از سال ۱۴۰۰ تا امروز ۱۴۷ دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شده است.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.