کد خبر : 34531
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1402 - 12:34

۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می‌شود

۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می‌شود

آئین رونمایی از ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز

یعقوب هوشیار شب گذشته در میز خدمت شهرداری تبریز که با حضور حکیمه غفوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم زعفرانچیلر، غلامرضا احمدی و احد صادقی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در مسجد نبی اکرم (ص) میرداماد انجام گرفت، از خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید خبر داد و گفت: شورای شهر تبریز مصوب کرده ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به مرور زمان خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شود.

وی همچنین از نوسازی یک هزار و ۶۰۰ دستگاه تاکسی هم خبر داد و افزود: امسال پاک‌ترین سال از لحاظ آلودگی هوا بود که به دنبال حذف نمک‌پاشی محقق شد.
هوشیار در ادامه سخنان خود افزود: در زمینه آسفالت ریزی هم از ابتدای امسال توانسته ایم ۳۰۰ هزار تن آسفالت ریزی کنیم که این میزان، چند برابر سال قبل است.

شهردار تبریز اضافه کرد: بودجه امسال شهرداری تبریز بیش از بودجه استان است و ما بر اساس وظیفه خود و همچنین با توجه به نصب روزشمار، پروژه ها را بطور شبانه روز اجرا می‌کنیم.

هوشیار درباره جمع آوری سگ های بلاصاحب نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بیش از ۵ هزار سگ بلاصاحب از معابر جمع آوری و عقیم سازی شده و شهرداری در مراکزی که ایجاد شده، اقدام به انتقال این حیوانات به محل نگهداری کرده است.

هوشیار با بیان اینکه روزانه شخصاً ۹۰ دقیقه بازدید میدانی از معابر شهری دارد، تصریح کرد: با اینکه رسیدگی به اتوبان کسائی وظیفه شهرداری نیست، اما با این وجود به وضعیت این اتوبان و همچنین اتوبان پاسداران توسط شهرداری تبریز رسیدگی می شود.

شهردار تبریز افزود: شورا و شهرداری برنامه ریزی خوبی در حوزه های فرهنگی با محوریت دیدار مردمی در مساجد دارد تا مردم بتوانند مشکلات و خواسته های خود را بیان کنند.

وی از کارکنان شهرداری به عنوان کارگزاران شهروندان نام برد و گفت: ما وظیفه داریم موضوعات و مشکلات مطروحه مردم در میز خدمت را پیگیری می کنیم و موارد مطرح شده امشب در مسجد نبی اکرم (ص) میرداماد نیز بدون هیچ منتی پیگیری و پاسخ داده خواهد شد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.