کد خبر : 34573
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 11:07

تصمیم‌گیری درباره نحوه هزینه کرد اعتبار ۶۴۳ میلیارد تومانی وزارت نفت برای آذربایجان شرقی

تصمیم‌گیری درباره نحوه هزینه کرد اعتبار ۶۴۳ میلیارد تومانی وزارت نفت برای آذربایجان شرقی

بابک دارابی، مشاور اجتماعی وزیر نفت با استاندار آذربایجان شرقی درباره نحوه هزینه کرد اعتبارات ۶۴۳ میلیارد تومانی دو سفر استانی رئیس جمهوری به استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، تصمیم گیری شد.

عابدین خرّم، سه‌شنبه، ۱۴ آذرماه درباره جزییات دیدار اعضای هیات اعزامی وزارت نفت به استان با وی گفت: در سفر نخست رییس محترم جمهور به استان ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اختصاص یافت که از این رقم تاکنون ۸۵ میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد آن جذب و پرداخت شده است.

وی افزود: اعتبارات سفر اول رییس دولت مردمی برای استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای اجرا و تکمیل طرح‌های راه‌سازی، راه روستایی، نوسازی مدارس، توسعه فضاهای دانشگاهی، یادمان‌های بنیاد شهید و طرح‌های بنیاد مسکن اختصاص دارد که نیمی از آن تاکنون جذب و هزینه شده و بقیه نیز در حال تخصیص است.

وی اضافه کرد: در سفر دوم رییس محترم جمهوری به آذربایجان شرقی در نیمه دوم امسال نیز ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به استان اختصاص یافته که اقدامات لازم برای تخصیص و جذب آن توسط دستگاه‌های مسئول در حال انجام است.

خرّم تشریح کرد: بخش عمده اعتبارات سفر دوم استانی رئیس دولت مردمی به آذربایجان شرقی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای اجرا و تکمیل طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی از قبیل نوسازی مدارس، تامین مسکن مددجویان زیر پوشش بهزیستی و تکمیل کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری سطح استان هزینه می‌شود.

وی تشریح کرد: طرح‌های مشمول اعتبارات سفر دوم رییس محترم جمهور از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت از دستگاه‌های مسئول، جمع آوری و در شورای برنامه‌ریزی استان تصویب می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: در جلسه امروز با مشاور اجتماعی وزیر محترم نفت و همراهانش، مصوب شد که سازمان‌ها ‌و نهادهای مشمول اعتبارات اختصاص یافته سفر اول از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، مشکلات موجود در سر راه جذب بخش باقیمانده این اعتبارات را در اسرع وقت برطرف کنند.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.