کد خبر : 34603
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 12:27

داروخانه‌ای در تبریز به علت نگهداری داروی قاچاق ۷.۳ میلیارد ریال جریمه شد

داروخانه‌ای در تبریز به علت نگهداری داروی قاچاق ۷.۳ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: داروخانه‌ای در تبریز به علت نگهداری داروی قاچاق به صورت خارج از ضوابط قانونی به پرداخت هفت میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال محکوم شد.

«صمد حضرتی»، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این داروهای خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال در انبار داروخانه مذکور دپو و نگهداری شده بود.

وی با اشاره به اینکه به این پرونده توسط عوامل بازرسی معاونت غذا و دارو به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود، اظهار کرد: به این پرونده در شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: شعبه رسیدگی کننده پس از دریافت دفاعیات متهم با توجه به عدم ارایه مدارک لازم قانونی اتهام قاچاق را محرز و وی را به پرداخت جزای نقدی به میزان یک برابر ارزش کالا محکوم کرد.

عدم ثبت کالا در سامانه جامع تجارت پنج میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال جریمه به بار آورد

حضرتی، با اشاره به پرونده تخلف عدم ثبت روغن موتور موجود در یک شرکت در تبریز به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال در سامانه جامع تجارت، ادامه داد: این پرونده توسط عوامل بازرسی سازمان صمت به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده بود.

وی یادآور شد: شعبه ششم تعزیرات حکومتی تبریز با توجه به عدم رعایت ضوابط تعیینی دولت در ثبت کالای موضوع پرونده در سامانه جامع تجارت از سوی متهم، اتهام را محرز و وی را به پرداخت پنج میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال جزای نقدی به میزان یک چهارم ارزش کالا محکوم کرد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.