کد خبر : 34644
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 12:04

سنگفرش صفه شمالی مقبره الشعرا بهسازی می‌شود

سنگفرش صفه شمالی مقبره الشعرا بهسازی می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از مرمت و ساماندهی سنگفرش های معیوب ناشی از سال های گذشته صفه شمالی مقبره الشعرا خبر داد.

سامان احمدزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه طی سال های گذشته و ادوار پیشین مدیریت شهری به دلیل عدم توجه لازم در استفاده از مصالح با کیفیت، امروز شاهد نابسامانی در سنگفرش های این قسمت از مقبره الشعرا هستیم.

احمدزاده ضمن قدردانی از رسانه های محلی در خصوص توجه به مسائل شهری، تصریح کرد: پروژه مقبره الشعرا به عنوان یکی از مهمترین بسترهای فرهنگی و گردشگری تبریز از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری همواره با فاز بندی و برنامه ریزی پیگیری می شود.

وی افزود: سال ۱۳۹۸ برای سنگفرش صفه شمالی این مجموعه از سنگ های بی کیفیتی استفاده شده بود که امروز شاهد آسیب و خرابی در این نقطه هستیم. به دنبال این موضوع طبق بازدید صورت گرفته از این محل مقرر شد سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری تبریز نسبت به مرمت و بازسازی این سنگفرش های اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز یادآور شد: مجموعه فرهنگی و تاریخی مقبره الشعرا مدفن استاد شهریار و بیش از ۴۰۰ عارف و شاعر نامی بزرگ، در ابعاد مختلف در حال بهسازی و آماده سازی است.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.