تیتر عجیب عصرایران در مورد دریاچه ارومیه

تیتر عجیب عصرایران در مورد دریاچه ارومیه

آی نیوز – سایت خبری تحلیلی عصر ایران با انتشار فیلمی از وضعیت جدید دریاچه ارومیه تیتر معنادار، کنایه آمیز و عجیبی انتخاب کرده است

به گزارش آی نیوز ، تیتر و مطلب کنایه آمیز و نیشدار عصر ایران که تلنگری به همه ما باید باشد را با هم بخوانیم:

کمی آب به دریاچه ارومیه رسید/ وقتی مدیران تصمیم‌گیرنده نمی توانند آبی که از آسمان می آید را هم بردارند (فیلم)

شاید حالا مدیران تصمیم گیرنده از این‌که نتوانستند همین آب را هم از دریاچه دریغ کنند و رودست خورده‌اند، عصبانی باشند. شاید هم حالا دارند فکر می‌کنند که دفعه بعدی چطور نگذارند آب باران به دریاچه برسد!
عصر ایران؛ دریاچه ارومیه خشک شده‌است. مقصر اصلی مرگ این دریاچه، مدیرانی هستند که طی دو دهه، تمام تلاش‌شان را کردند که مثلا دریاچه احیاء شود، اما با بستن رودخانه‌هایی که به آن آب می‌رساند، حدود ۱۵ میلیارد متر مکعب آب را خشکاندند.
گزارش را این‌جا ببینید
هر چه باید به دریاچه می‌رسید را بلعیدند و بعد لوله‌کشی کردند که مثلا از رودخانه زاب به دریاچه آب بدهند. احتمالا آن را هم بعدا بر می‌دارند. از ابتدا هم گویا تفکر این بوده که چرا آب برود به دریاچه که شور شود؛ وقتی می‌توانیم با آن سیب بکاریم و بگذاریم کنار جاده بگندد.

ولی گویا آسمان به آن‌ها یک‌دستی زد و بالاخره بارانی که طی چند روز گذشته بارید، یک شکل و شمایلی به دریاچه ارومیه داد. آبی که نه تنها نجات بخش نیست که به زودی هم از بین می‌رود. اما ظاهرا شاید حالا مدیران تصمیم گیرنده از این‌که نتوانستند همین آب را هم از دریاچه دریغ کنند و رودست خورده‌اند، عصبانی باشند. شاید هم حالا دارند فکر می‌کنند که دفعه بعدی چطور نگذارند آب باران به دریاچه برسد!

حال منتظر مسئولین مورد خطاب این خبر جالب و اما غیر عجیب هستیم که چه واکنشی نشان خواهند داد.

یک مطلب حساب شده برای حساس کردن شهروندان و یا عصبانی کردن مدیران!

 

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.