کد خبر : 34997
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 10:27

بهترین شرایط ممکن تراکتور از نظر فنی

بهترین شرایط ممکن تراکتور از نظر فنی

آی نیوز – تراکتور از نظر فنی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و سیستم مدنظر آقای خمز در تیم جا افتاده است.

به گزارش آی نیوز، حسینی در خصوص شرایط خودش در فصل جاری اظهار داشت: هر سال شرایط متفاوت است، فصل گذشته همه چیز بر وفق مراد بود و امسال با صلاحدید سرمربی، فرصت کمتری برای بازی پیدا می‌کنم. کاملاً به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذارم و با تمام توان در تمرینات کار می‌کنم و هر موقع تیم نیاز داشته باشد، برای موفقیت از جان مایه می‌گذارم.

وی با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی دوست دارم تیم ملی قهرمان شود، توضیح داد: شجاع خلیل‌زاده، کاپیتان ما در تیم ملی حضور دارد و آرزو دارم با سلامتی مسابقات را به پایان برساند همچنین به نمایندگی از ما بر کاپ قهرمانی جام ملت‌های آسیا بوسه بزند.

حسینی در خصوص با گذشت یک سال از آن اتفاق تلخ در دیدار با ذوب آهن، گفت: خیلی خوشحالم این اتفاق به خیر گذشت. آن روز لحظه‌ای که برای گرم کردن به زمین می‌رفتیم به ساعت دیجیتالی رختکن ورزشگاه فولادشهر نگاه کردم که ۱۳:۱۳ دقیقه را نشان می‌داد. متأسفانه دقیقه ۱۳ بازی آن برخورد شدید به وجود آمد و به جزث لحظه نگاه کردن به ساعت، چیز دیگری به یاد ندارم.

وی با بیان اینکه امیدوارم چنین اتفاقی برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد، ادامه داد: روزهای سختی بود که گذشت و جا دارد بار دیگر از تمام کسانی که نگران و جویای حالم بودند، تشکر کنم.

مدافع تراکتور با اشاره به اردوی آنتالیای تیم یادآور ش: شرایط اردو خیلی خوب است. کادر فنی فشار تمرینی را به شکلی برنامه‌ریزی کرده که تیم در شرایط مسابقه باشد. فضای کمپ هم بسیار زیبا بوده و آرامش خاصی اینجا حاکم است.

حسینی در خصوص ۲ بازی دوستانه تراکتور مقابل وایله دانمارک و زسکا صوفیه بلغارستان، توضیح داد: هر ۲ تیم قدرتمند و در سطح بالایی بودند و به نظرم بازی آخر مقابل تیم نوبهار سخت‌ترین دیدار ما در اردوی آنتالیا است.

وی با بیان اینکه تراکتور در بهترین شرایط ممکن از نظر فنی قرار دارد، تأکید کرد: پاکو خمز به بازی مالکانه و بازی‌سازی از خط دروازه علاقه دارد و توانسته این سیستم را در تراکتور جا بیاندازد. به نظرم اول فصل شرایط سخت بود، ولی الان همه چیز خوب است.

بهترین شرایط ممکن تراکتور بهترین شرایط ممکن تراکتور ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.