کد خبر : 35010
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 12:25

خبر خوب / برگزاری رالی خانوادگی تاکسیرانان تبریز

خبر خوب / برگزاری رالی خانوادگی تاکسیرانان تبریز

آی نیوز، الناز عباسی – خوب در میان این همه گرانی و فشار اقتصادی و تورم خبرهای خوبی هم از گوشه و کنار شنیده می شود که باید توجه بیشتری به آنها کرد.

به گزارش آی نیوز ، یکی از این اخبار خوب که حداقل می تواند کام خانواده بزرگ تاکسیرانان شهر را شیرین کند برگزاری مسابقه رالی خانوادگی ویژه تاکسیرانان است. خبر را با هم می خوانیم:

مسابقه رالی خانوادگی ویژه تاکسیرانان با همکاری سازمان تاکسیرانی، باشگاه شهرداری تبریز و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

همزمان با فرا رسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و دهه مبارک فجر و در راستای ارج نهادن به خدمات تاکسیرانان گرانقدر کلانشهر تبریز، مسابقه رالی خانوادگی ویژه تاکسیرانان (با همکاری سازمان تاکسیرانی، شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی) برگزار خواهد شد.

عبدالرحیم قاصدی مدیرعامل این سازمان با اعلام این خبر افزود: تاکسیرانان علاقمند حائز شرایط میتوانند از مورخه ۱۰/۱۱/۱۴۰۲ لغایت ۱۲/۱۱/۱۴۰۲ با در دست داشتن کارت شهری و کارت ملی به حوزه معاونت اجرائی سازمان تاکسیرانی تبریز مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.

قاصدی با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده جوائز ارزنده ای اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان عصر روز چهار شنبه مورخه ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ به مدت دوساعت در کلاس آموزشی حضور یافته و روزپنجشنبه مورخه ۱۹/۱۱/۱۴۰۲ (همزمان با سالروز مبعث حضرت محمد (ص)) مسابقه انجام و روز جمعه مورخه ۲۰/۱۱/۱۴۰۲ با حضور تمامی شرکت کنندگان و خانواده های محترمشان مراسم اهدا جوایز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز در پایان با اعلام اینکه مدل تاکسی های مجاز برای شرکت در مسابقه ۱۳۹۲ به بالا بوده و حضور در مسابقه به همراه خانواده الزامی است گفت:از تمامی تاکسیرانان علاقمند ددرخواست می شود با لحاظ محدودیت در تعداد شرکت کنندگان، اعلام آمادگی شرکت در مسابقه را تسریع کنند.

البته همانطور که در پاراگراف ماقبل این سطور می خوانید از یک سو مدیرعامل تاکسیرانی گفته است شرکت همه تاکسیرانان الزامی است و از سوی دیگر اعلام که است به دلیل محدودیت در تعداد شرکت کنندگان تاکسیرانان سریعا درخواست شرکت بدهند.

خوب ایرادی ندارد. همه بیایند و تعدادی در رالی شرکت کنند برای همه تفریحی بوجود می آید در این روزهای گرانی و تورم افسارگسیخته

 

رالی خانوادگی تاکسیرانان تبریز رالی خانوادگی تاکسیرانان تبریز

همزمان با فرا رسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) و دهه مبارک فجر و در راستای ارج نهادن به خدمات تاکسیرانان گرانقدر کلانشهر تبریز، مسابقه رالی خانوادگی ویژه تاکسیرانان با همکاری سازمان تاکسیرانی، شرکت باشگاه ورزشی شهرداری تبریز و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی برگزار می شود. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.