کد خبر : 35069
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 13:54

حزب “رفاه و سلامت” سه شنبه رونمایی می شود

حزب “رفاه و سلامت” سه شنبه رونمایی می شود

آی نیوز – شهرام دبیری چهره شناخته و فعال اجتماعی و سلامت تبریز از تاسیس حزب “رفاه و سلامت” خبر داد و گفت این حزب روز سه شنبه هفته جاری به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از وقت، دبیری روز گذشته در یک نشست نیمه رسمی و هم اندیشی در باره این حزب گفت : برای انسحام بخشی به فعالیت های جمعی و اثرگذاری در رشد و توسعه استان با هفکری گروهی از همکاران مبادرت به تاسیس این حزب کرده است.

وی افزود : من آدم سیاسی نیستم لیکن همواره نسبت به تحولات اجتماعی و سلامت جامعه حساس بوده و دغدغه دارم .

دبیری ادامه داد : اندیشه و انگیزه حزب” رفاه و سلامت”هم از همین دغدغه ناشی شده و ایجاد آن در ذهن من از دوسال قبل کلید خورده بود.

او خبر داد که همه فراینده های قانونی این حزب طی شده و روز سه شنبه هفته جاری به طور رسمی رونمایی و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

دبیری تصریح کرد : به عنوان یک تشکل حزبی اگر چه نسبت به تحولات سیاسی بی تفاوت نخواهیم بود ، اما عمده تمرکز و رویکردهای ما توجه به مسایل و مشکلات اجتماعی و حوزه سلامت خواهد بود و در این ارتباط تلاش خواهیم کرد با توسعه آموزش های عملی و همگانی سواد و دانش شهروندان را نسبت به مسایل اجتماعی و سلامت ارتقاء دهیم .

وی با اشاره به همزمانی آغاز فعالیت این حزب با انتخابات پیش رو گفت : اگر چه هیچ گونه نیت و قصدی در این انتخابات نداریم ، اما برای مشارکت مردم و تاثیرگذاری در آن تلاش خواهیم کرد.

وی تقویت روحیه مطالبه گری درجامعه ‌، اقدام برای طرح های بر زمین مانده ،تلاش برای ارتقاء جایگاه استان و نیز تلاش برای رسیدن به کشوری در شان نام ایران را از دیگر ماموریت های حزب رفاه و سلامت بیان کرد.

در این نشست شرکت کنندگان دیدگاه و پیشنهادهای خود را در راستای ماموریت و رویکردهای حزب رفاه و سلامت اعلام کردند.

حزب رفاه و سلامت علاوه بر دفتر مرکزی دارای کمیته های مختلف در حوزه سلامت ، اجتماعی ،‌ فرهنگی،‌ ورزشی ،‌ هنرمندان ، مهندسان ،‌وکلا،‌ رسانه ،‌بازار ،‌صنعتگران ، بانوان ،‌دانشگاهیان ، جوانان ،‌فرهنگیان خواهد است. حزب “رفاه و سلامت”

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.