کد خبر : 35201
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 16:05

دوشنبه آغاز جشنواره موغام تبریز

دوشنبه آغاز جشنواره موغام تبریز

آی نیوز – مرحله مقدماتی و اولیه چهارمین دوره جشنواره موسیقی موغام روز دوشنبه در محل آمفی تئاتر فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار می شود .

به گزارش آی نیوز ، در مرحله مقدماتی این جشنواره داوران و دوستداران موسیقی هنرنمایی هنرمندان در گروه سنی الف  شامل هنرمندان۹ الی ۱۷ ساله در بخش آواز را شاهد خواهند بود

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره موسیقی موغام، مرحله مقدماتی گروه ب این مسابقات شامل هنرمندانی در رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال روزهای سه شنبه و چهارشنبه در محل آمفی تئاتر الغدیر برگزار خواهد شد .

میرزازاده دبیر چهارمین جشنواره موسیقی موغام در خصوص مرحله نهایی این جشنواره در گروه آواز گفت:  مرحله نهایی رده های سنی الف و ب در بخش آواز روز پنج شنبه و جمعه این هفته در الغدیر برگزار خواهد شد.

وی همجنین در خصوص رقابب بخش ساز نیز افزود: رقابت‌های سازهای کوبه‌ای (ناغارا، قوشا و قاوال) فردا، سه‌شنبه، قارمون چهارشنبه، کمانچه و قانون پنجشنبه و تار روز جمعه هفته جاری در آمفی‌تئاتر فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.

به گفته میرزازاده ۵۰ داور در دو بخش نوازندگی و خوانندگی این جشنواره حضور دارند و  ۱۳۴ نفر (۴۳ اثر در بخش خوانندگی و ۹۵ اثر در بخش نوازندگی) به رقابت خواهند پرداخت.

بنا بر اعلام دبیر جشنواره موسیقی موغام، اختتامیه این جشنواره شنبه هفته آینده رأس ساعت ۱۵:۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی استاد شهریار (خاوران) برگزار می‌شود

دوشنبه آغاز جشنواره موغام دوشنبه آغاز جشنواره موغام

آی نیوز – مرحله مقدماتی و اولیه چهارمین دوره جشنواره موسیقی موغام روز دوشنبه در محل آمفی تئاتر فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار می شود . ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.