کد خبر : 35212
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 - 12:46

آوای نوجوانان در نخستین روز جشنواره سراسری موغام

آوای نوجوانان در نخستین روز جشنواره سراسری موغام

نخستین روز از چهارمین جشنواره سراسری موغام با هنرنمایی نوجوانان و استعدادهای نوظهور این عرصه در گروه خوانندگی همراه بود.

آی نیوز – چهارمین جشنواره موسیقی موغام با حضور اساتید برجسته موسیقی موغام به صورت رسمی با اجرای بخش خوانندگی گروه سنی الف آغاز به کار کرد.

در این راستا، فرهنگسرای الغدیر تبریز میزبان ۱۲ خواننده نوجوان ۹ تا ۱۷ ساله و همچنین تماشاگران و علاقه مندان عرصه موسیقی موغام بود؛ تماشاگرانی که از ساعات ابتدایی آغاز این جشنواره به پای اجراهای آن نشسته و مشوّق هنرمندان نوجوان موسیقی موغام بودند.

در نخستین روز این جشنواره که از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برگزار شد، سالار پورمحسنی خیاوی از مشکین شهر، امیررضا خداویردی پور از تبریز، ائلشن داوری سقین سرا از تبریز، صالح شفیع زاده از تبریز، آرتین شهرکی نژاد از تبریز، آراز صفری از تبریز، امیرحسین صفری از تهران، احسان قلی پور از اهر، امیرمحمد کرمی از تبریز، محسن کریمی از مشکین شهر، علی محمدزاده از تبریز و محمدرضا مرادی نمرور از تبریز به اجرای قطعات موسیقی خود پرداختند که تمامی اجراها با استقبال تماشاگران حاضر در سالن همراه بودند.

بهاء الدین خراسانی، خسرو سرتیپی، حسین ملکی زاده، ناصر عطاپور، احمد ستاری، داوود اجلالی و حمیدرضا رضایی نیز به عنوان داوران بخش خوانندگی، به دقت تمامی اجراهای هنرمندان نوجوان را زیر نظر داشتند.

روز سه شنبه یک اسفند و در دومین روز از جشنواره نیز از ساعت ۹ الی ۱۳ در بخش نوازندگی، سازهای کوپه ای (ناغارا، قوشا و قاوال) و از ساعت ۱۵ الی ۲۲ نیز در بخش خوانندگی، مرحله مقدماتی گروه سنی ب در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار خواهد شد.

چهارمین جشنواره سراسری موسیقی موغام از ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند ماه در محل فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود.

گفتنی است، شرکت کنندگان در دو بخش نوازندگی و خوانندگی به رقابت خواهند پرداخت و در بخش خوانندگی دو گروه سنی الف و ب رقابت می‌کنند.

آوای نوجوانان در نخستین آوای نوجوانان در نخستین

نخستین روز از چهارمین جشنواره سراسری موغام با هنرنمایی نوجوانان و استعدادهای نوظهور این عرصه در گروه خوانندگی همراه بود. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.