کد خبر : 35227
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 11:55

بسترسازی پیشرفت ورزش با تاکید بر آموزش و استعدادیابی محقق شده است

بسترسازی پیشرفت ورزش با تاکید بر آموزش و استعدادیابی محقق شده است

شهردار تبریز آموزش و استعدادیابی را از مقوله‌های مهم در حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: آماده حمایت ویژه از ورزش بانوان هستیم.

آی نیوز – یعقوب هوشیار در جریان دیدار با روسای هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان تبریز که به میزبانی شهرداری منطقه ۲ و با حضور پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز و موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ برگزار شد، استعدادیابی و آموزش را جزو مقوله‌های مهم و ضروری حوزه ورزش عنوان کرد.

وی افزود: از روسای هیئت‌های ورزشی می‌خواهم که به این دو موضوع مهم توجه بیشتری داشته باشند چراکه آموزش و استعدادیابی پایه و اساس موفقیت در هر رشته‌ای محسوب می‌شود.

هوشیار با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش بانوان، ضمن اعلام آمادگی جهت حمایت ویژه از این حوزه اظهار کرد: در این زمینه هم نیاز است که هیئت‌های ورزشی قوی‌تر و منسجم‌تر عمل کنند چراکه بخش عمده‌ای از جامعه تحت تربیت بانوان قرار دارد و نباید از این موضوع غفلت کرد.

شهردار تبریز در عین حال فضای فعلی را برای پیشرفت ورزش استان مناسب ارزیابی کرد و افزود: می‌توان ظرفیت هیئت‌های ورزشی را تجمیع کرده و از ایده‌های آنها در جهت پیشرفت ورزش بهره برد.

وی سطح علاقه‌مندی به ورزش را در بین نوجوانان و جوانان بالا دانست و ابراز امیدواری کرد که با اختصاص امکانات لازم به هیئت‌های ورزشی، اتفاقات خوبی در این راستا رخ دهد.

در این دیدار روسای هیئت‌های مختلف ورزشی به بیان نظر و دیدگاه‌ پرداخته و مشکلات و نیازمندی‌های رشته‌های خود را با یعقوب هوشیار شهردار و پرویز هادی رییس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر تبریز در میان گذاشتند.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.