کد خبر : 35236
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 19:14

پیشرفت ۳۵ درصدی سالن‌های ورزشی الغدیر و آذربایجان

پیشرفت ۳۵ درصدی سالن‌های ورزشی الغدیر و آذربایجان

شهردار منطقه ۱ تبریز از پیشرفت ۳۵ درصدی سالن های ورزشی الغدیر و آذربایجان خبر داد.

حمید شاهوردی از پیشرفت ۳۵ درصدی احداث سالن‌های ورزشی فرهنگسرای الغدیر و آذربایجان خبر داد و گفت: سالن ورزشی آذربایجان با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال یکی از ۲۵ سالن ورزشی در دست احداث توسط شهرداری منطقه ۱ است که نصب اسکلت فلزی ساختمان اداری آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: اسکلت فلزی سالن ورزشی آذربایجان نیز در کارخانه تولید و به محل احداث سالن حمل شده است که طی روزهای آتی نصب می‌شود.

شاهوردی با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی آذربایجان اعلام کرد: تا ۲ هفته آینده عملیات نصب اسکلت فلزی نیز اتمام رسیده و آماده آجرکاری می‌شود.

شهردار منطقه ۱ تبریز همچنین با اشاره به اتمام بتن‌ریزی سالن ورزشی الغدیر نیز گفت: سالن ورزشی فرهنگسرای الغدیر نیز با ۱۲۹۰ مترمربع مساحت و ۲۸۵ میلیارد ریال اعتبار یکی دیگر از سالن‌های ورزشی در دست احداث توسط شهرداری منطقه ۱ است که در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: ساخت اسکلت فلزی سالن ورزشی الغدیر و ساختمان اداری آن نیز به اتمام رسیده و بزودی نصب آن آغاز می‌شود.

شاهوردی خاطرنشان کرد: با تاکید شهردار تبریز ۲۵ سالن ورزشی به منظور افزایش سرانه ورزشی در مناطق مختلف شهر به خصوص مناطق کم‌برخوردار احداث می شود که به زودی در نوبت بهره برداری قرار می‌گیرند.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.