کد خبر : 35297
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 23:00

عمارت ساعت ، میزبان نمایشگاه صنایع دستی

عمارت ساعت ، میزبان نمایشگاه صنایع دستی

سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در محل عمارت شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش آی نیوز ، جعفر مهرخانی گفت: این نمایشگاه در ۲۹ غرفه و در دو طبقه از رشته‌های خراطی چوب،سفال سرامیک، معرق چوب، مشبک چوب، زیورآلات دست‌ساز، میناکاری، کیف زینتی، ابریشم‌بافی، سوزن‌دوزی، چرم، مجسمه(ریخته‌گری)، تراش سنگ‌های قیمتی، چاپ دیجیتال سرامیک، فرش‌های نفیس و کفش دست‌دوز تشکیل شده‌است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای معرفی هنر اصیل تبریز به گردشگران و مسافران نوروزی برپا شده است و از این رو یک سالن مجزا به فرش دستباف برجسته آثار استاد یاشار ملفوظی، یک سالن به فرش دستباف نقشه های مطرح تبریز و یک سالن به اتحادیه کفش تبریز اختصاص داده شده است که روند تولید کفش و بافت فرش به صورت زنده به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه یکم تا دوازدهم فروردین در محل عمارت شهرداری تبریز دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین با توجه به آغاز پویش “نوروز تبریز” عموم گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی می توانند با تگ کردن عکس های یادگاری به اینستاگرام @farhangtbz و یا ارسال به نشانی ایتای @farhangtbz_admin خود از تبریزگردی های نوروز، در پویش همراه با نوروز شرکت کنند.

 

سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در محل عمارت شهرداری تبریز خبر داد.

عمارت ساعت ، میزبان نمایشگاه عمارت ساعت ، میزبان نمایشگاه

جعفر مهرخانی گفت: این نمایشگاه در ۲۹ غرفه و در دو طبقه از رشته‌های خراطی چوب،سفال سرامیک، معرق چوب، مشبک چوب، زیورآلات دست‌ساز، میناکاری، کیف زینتی، ابریشم‌بافی، سوزن‌دوزی، چرم، مجسمه(ریخته‌گری)، تراش سنگ‌های قیمتی، چاپ دیجیتال سرامیک، فرش‌های نفیس و کفش دست‌دوز تشکیل شده‌است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای معرفی هنر اصیل تبریز به گردشگران و مسافران نوروزی برپا شده است و از این رو یک سالن مجزا به فرش دستباف برجسته آثار استاد یاشار ملفوظی، یک سالن به فرش دستباف نقشه های مطرح تبریز و یک سالن به اتحادیه کفش تبریز اختصاص داده شده است که روند تولید کفش و بافت فرش به صورت زنده به نمایش گذاشته می‌شود. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.