کد خبر : 35302
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403 - 14:43

اهمیت سرمایه گذاری بر روی برند شهری تبریز

اهمیت سرمایه گذاری بر روی برند شهری تبریز

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری تبریز گفت: توجه به برندسازی شهری سرمایه ای است که باید مورد توجه همگانی قرار گیرد.

رضا خلیلی در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی تبریز با اشاره به این که تحول آفرینی در اقتصاد شهر اهمیت دادن به مهمترین کسب و کارها در شهر است، گفت: با توجه به پیشینه بازرگانی تبریز از دیرباز بعنوان مرکز تجارت کالاهای استراتژیک و مهم است که این شهر را پر در جهان آوازه کرده است.

وی ادامه داد: فرش تبریز با شهرت جهانی و ثبت شده خود بعنوان شهر جهانی فرش در شورای بین المللی صنایع دستی برند فرش نفیس ایرانی را با خود یدک می کشد و می بایست بیشتر از این در تکمیل برند شهری تبریز با همکاری همه ارگانهای ذی ربط بر معرفی و همگانی کردن آن همت گماشت.

انتخاب برند شهری در کنار توسعه امر گردشگری در تبریز از مهمترین رویکردهای مناسب مشارکت و جذب سرمایه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی برای هر شهری است.

خلیلی افزود: کفش و چرم تبریز نیز با توجه به کیفیت و قدمت این صنعت یکی دیگر از برندهای اقتصادی شهر تبریز محسوب می شود و با توجه به کسب و کار و درآمدزایی حدود ۱۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از این شغل می تواند ظرفیت مناسب جهت سرمایه گذاری و معرفی آن بعنوان یک برند موفق شهری به سمت جهانی شدن این صنعت بنام تبریز بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.