کد خبر : 35355
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 11:11

برگزاری جشن عید فطر در عینالی و چند نکته

برگزاری جشن عید فطر در عینالی و چند نکته

مریم جدی – روز جمعه گذشته و به همت شرکت عمران و توسعه آذربایجان جشن ویژه عید سعید فطر در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد.

آی نیوز، مریم جدی –  جشن عید فطر در صبحگاه روز جمعه ۲۴ فروردین ماه با حضور پرشور شهروندان تبریزی همزمان با عید سعید فطر  در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد.

اجرای نمایش، موسیقی، تکنوازی، مسابقه و اهدای جوایز برای حاضرین در جشنواره بادبادک پرانی، بخش های مختلف این ویژه برنامه بودند.

بر اساس فیلم ها و تصاویری که از این جشن منتشر شده است، این برنامه با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.

برگزاری این نوع جشن ها توسط بخش های مختلف بلدیه تبریز در راستای افزایش نشاط اجتماعی و سلامت شهروندی گام مثبت و ارزشمندی است.

اما با یک گل بهار نمی شود. افزایش نشاط اجتماعی و سلامت جسمی و روانی شهروندان ایجاب می کند برنامه ریزی گسترده ای از نهاد مدیریت شهری برای این کار انجام گیرد.

اجرای جشن ها و برنامه های متنوع در محلات مختلف، توسعه ورزش همگانی، برگزاری کلاس های رایگان هدفمند برای شهروندان گامی اساسی در راستای داشتن شهروند و شهر سالم و با نشاط است.

در آخر مطلب به عنوان یک شهروند تبریزی از مدیریت شهری تبریز انتظار داریم ضمن توسعه و افزایش میزان کیفی و کمی جشن ها و برنامه های مفرح و شاد برای شهروندان توسعه زیرساخت های فرهنگی را در کنار توسعه دیگر زیرساخت های شهری مد نظر داشته باشند.

برگزاری جشن عید فطر

برگزاری جشن عید فطر

()

گفتنی است روز جمعه گذشته با حضور هزاران نفر از شهروندان ورزش دوست تبریز و به همت شرکت عمران و توسعه آذربایجان جشن ویژه عید سعید فطر در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد.

تفرجگاه بزرگ عینالی به عنوان وسیعترین وبزرگترین تفرجگاه شهری کشور ظرفیت و پتانسیل توسعه همه گونه را دارد. این تفرجگاه فرصت بزرکی برای تبریز است تا جبران مافات از بین رفتن باغات تاریخی تبریز و فضای سبز شهر انجام گیرد.

به امید روزی که میزان سرانه فضای سبز، فضاهای فرهنگی، هنری، فضاهای ورزشی در شهر تبریز به استانداردهای کشوری و جهانی نزدیک شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.