کد خبر : 35413
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 - 12:27

بازدید اعضای کمسیون سرمایه گذاری شورا ازپروژه ها

بازدید اعضای کمسیون سرمایه گذاری شورا ازپروژه ها

اعضای کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری بازدید کردند.

اعضای کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر به بازدید از پروژه های درحال اجرای ‌شهرداری تبریز و بررسی روند احداث مجموعه پارکینگ مکانیزه ۷تیر، پروژه خلیج، پروژه ترلان و مجموعه سون استار پرداختند.

در ادامه این بازدید، سیدکاظم زعفرانچیلر، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز، در این بازدید گفت: خوشبختانه اغلب این پروژه ها طبق برنامه‌ و پروانه صادر شده پیش می‌روند و بیشتر پروژه های راکد در شرف بازبینی و راه اندازی مجدد قرار گرفته و در آینده نزدیک شاهد تعیین تکلیف، اجرا و بهره برداری آنها خواهیم بود.

یاسین بجانی، عضو دیگر کمیسیون سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز در جریان این بازدید گفت: بعد از ارائه گزارش عملکرد سازمان سرمایه‌گذاری بررسی وضعیت پروژه های تعیین تکلیف شده و پروژه های که بلاتکلیف مانده اند انجام شده است.

وی افزود: برخی از پروژه ها با موفقیت و در سطح قابل تحسین در حال اجرا است و برخی پروژه ها با مشکلاتی روبرو بودند که تعیین تکلیف شده و به روند اجرایی در می‌آیند تا به زودی به مجموعه‌ها و مراکز تجاری، مسکونی و خدماتی در شأن تبریز و شهروندان فهیم تبریزی تبدیل شوند.

رضا خلیلی، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز نیز در این بازدید، ضمن ارائه گزارش و تشریح مراحل اجرایی و پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری شهر تبریز گفت: برخی از پروژه های ناقص که با مشکلاتی روبرو بودند تعیین تکلیف شده و حدود ۱۵ بسته و پروژه‌ در حال اجرا برای کلنگ زنی و بهره‌برداری همزمان با همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری شهرداری تبریز آماده می‌شوند.

برای تماشای گزارش تصویری این رویداد اینجا کلیک کنید.

  ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.