کد خبر : 35663
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 11:41

تعامل با رسانه‌ها و همت مضاعف در اطلاع‌رسانی دقیق پروژه‌های عمرانی و خدماتی

تعامل با رسانه‌ها و همت مضاعف در اطلاع‌رسانی دقیق پروژه‌های عمرانی و خدماتی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز اطلاع‌رسانی دقیق اقدامات عمرانی و خدماتی را ضروری دانست و گفت: طبق آخرین افکارسنجی صورت گرفته، امسال باید تلاش و همت ویژه‌ای در زمینه اطلاع رسانی اقدامات مدیریت شهری داشته باشیم.

مهدی حافظ‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی کتاب ” شهریم تبریز ” که با حضور مدیران ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز صورت گرفت، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور کشورمان آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در سانحه هوایی، از عملکرد مدیران امور ارتباطات در فضاسازی محیط شهری در این مناسبت قدردانی کرد.

وی با اشاره به فعال بودن پروژه‌های کلان مناطق دهگانه افزود: بسیاری از پروژه‌های بزرگ شهرداری تبریز در آستانه افتتاح بوده و امسال به بهره‌برداری می‌رسند که نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق در این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: در این زمینه امور ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تعامل مطلوبی با رسانه‌های محلی داشته و پیگیر انتشار اخبار عملکرد سازمان متبوع در رسانه‌ها باشند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی اکیپ‌های عمرانی و خدماتی در پروژه‌های مختلف شهری خاطرنشان کرد: فعالیت شبانه روزی مجموعه شهرداری تبریز با شعار «شهر بیدار است»، در جریان بوده و امور ارتباطات مناطق فعالیت های شبانه را اطلاع رسانی دقیق کنند.

وی با اشاره به ارزیابی ماهانه عملکرد مناطق در حوزه‌های مختلف اضافه کرد: در بحث ارزیابی عملکرد ماهانه شهرداری تبریز، از ۲۳ آیتم ۵ آیتم دیدار با خانواده شهدا، ملاقات های مردمی، دیدار با گروه های مرجع، پاسخگویی به مشکلات شهروندان، خبر، کلیپ، استودیو شهر و برنامه تبریزیم؛ به صورت مستقیم با روابط عمومی درارتباط است.

حافظ‌زاده به اشاره به راه‌اندازی سامانه هوشمند نامگذاری اماکن و معابر تبریز یادآور شد: با راه‌اندازی سامانه هوشمند نامگذاری اماکن و معابر “منام”، مدیران ارتباطات مناطق از ارسال دستی و مکتوب اسامی پیشنهادی پرهیز و در معرفی این سامانه به شهروندان تلاش کنند …

وی فضاسازی محیط شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی را امری ضروری دانسته و افزود: در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و همچنین دهه امامت و ولایت فضاسازی مناسبی در شهر انجام خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به انتشار پنج عنوان کتاب در سال گذشته ابراز داشت: کتاب‌های آلاله‌ها، جلد سوم آذربایجانی‌ها، دیپلماسی شهری شهرداری تبریز، تبریز بهشت ماندگار و کتاب عملکرد شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ با عنوان “شهریم تبریز” شامل معرفی تبریز، خلاصه عملکرد ۱۴۰۱، عملکرد کامل ۱۴۰۲ و برنامه های شاخص سال ۱۴۰۳ شهرداری تبریز توسط این اداره کل منتشر شده است.

وی همچنین از آغاز گردآوردی مطالب کتاب «ردپا» شامل مجموعه دیدارهای شهردار تبریز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری تبریز با خانواد‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از سال ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به رویکرد جدید شورای سیاست‌گذاری روابط‌ عمومی‌ها در سال جاری تأکید کرد: هدف شورای شورای سیاست‌گذاری روابط‌ عمومی‌های شهرداری تبریز در سال گذشته پیگیری امکانات سخت افزاری و نرم افزاری امور ارتباطات مجموعه شهرداری بود و امسال با حضور مدیران رسانه‌های محلی نحوه تعامل شهرداری و رسانه‌ها طرح و پیگیری خواهد شد.

در پایان این نشست از کتاب “شهریم تبریز” با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و مدیران ارتباطات رونمایی شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.