کد خبر : 35667
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 12:18

تصویب رایگان شدن پارکینگ ائل گلی و عون ابن علی در کمیسیون ورزش و جوانان

تصویب رایگان شدن پارکینگ ائل گلی و عون ابن علی در کمیسیون ورزش و جوانان

کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز، رایگان شدن پارکینگ ائل گلی و عون ابن علی را برای ترویج هرچه بیشتر ورزش به تصویب رساند.

پرویز هادی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه درباره رایگان شدن پارکینگ های عون ابن علی و ائل گلی در صبحگاه اظهار کرد: لایحه رایگان شدن پارکینگ ائل گلی و تفرجگاه عون ابن علی طی ۱۲ ماه از ساعت ۵ الی ۹ صبح را به صحن شورا خواهیم برد.

وی درباره سمن‌ها و درخواست‌شان مبنی بر ایجاد بیلبوردهایی در سطح شهر برای معرفی آن‌ها گفت: سمن‌ها درخواست دارند که شهرداری در سطح شهر ۳ بیلبورد را در اختیار آن‌ها بگذارد تا مردم در جریان فعالیت‌هایشان باشند.

هادی با اشاره به فعالیت‌های میرمعصوم سهرابی در باشگاه شهرداری تبریز عنوان کرد: از مدیرعامل باشگاه شهرداری که شبانه روز تلاش می‌کنند سپاسگزاریم.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به حمایت های حجت الاسلام والمسلمین برگی افزود: از ایشان هم که در احیای ورزش شهرداری در کنار ما بودند تشکر می کنیم.

وی درباره پلاک کوبی سر در خانه قهرمانان گفت: یک تجلیل معنوی و یک پلاک قهرمانی برای قهرمانان ورزشی در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند بر انگیزه جوانان آن محل هم تاثیر مثبتی بگذارد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز افزود: در کمیته جذب و استخدام ورزشکاران هم ۱۲ تن از ورزشکاران جذب می‌شوند.

وی درباره احداث پارک ورزش گفت: این پارک در منطقه ۱ در نظر گرفته شده است و تملک در حال انجام است که دارای المان های ورزشی خواهد بود.

هادی در مورد کمک به هیات‌های ورزشی تبریز هم گفت: حتما پیگیری خواهیم کرد که بودجه‌ای برای هیات های شهرستان تبریز هم در نظر گرفته شود و در جلسه بعد هم تعمیر و نگهداری تجهیزات ورزشی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: درخصوص ورزش بانوان هر چقدر کار کنیم کم است. به علت خانه دار بودن اکثر بانوان فقر حرکتی بانوان از آقایان بیشتر است و در صورت اینکه بستر ورزش صرفاً برای خانم ها باشد آن‌ها را مجاب به ورزش می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین برگی، عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز نیز درباره سمن‌ها و درخواست‌شان مبنی بر ایجاد بیلبورد هایی در سطح شهر برای معرفی آن‌ها گفت: جای سازه را تعیین کنیم اگر این طور باشد، همه سمن ‌ها انتطار خواهند داشت. هر روز عملکرد ندارد که عملکردشان را روی بیلبورد درج کنند و احتمالا اکثر روزها بیلبورد را به نفع خودشان برای تبلیغ اجازه دهند. ۱۵۷ سمن در تبریز موجود است. باید قرعه کشی و کارشناسی شود. البته در نظر گرفتن تلویزیون های شهری برای معرفی آن‌ها بهتر و راحت تر است.

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: برای کاهش فشار روانی جامعه می‌توانیم از ورزش همگانی استفاده کنیم. قربان تا غدیر می‌توان همایش پیاده روی و کوهپیمایی در نظر گرفت.

وی ادامه داد: در تهران محله ورزشی راه اندازی شده و هر هفته با تجهیزات و اقلام ورزشی به یک محله می‌روند که این باعث ایجاد نشاط می‌شود و خواهش می‌کنم ما هم این کار را انجام دهیم.

وی درباره ورزشگاه آخماقیه گفت: متاسفانه بدون مزایده اجاره داده بودند و کارشکنی شده بود. پارک کنار ورزشگاه معارض داشت و متاسفانه تمام ورزش هایش تعطیل شد.

برگی تصریح کرد: در تبریز از لحاظ تجهیزات ورزشی فقیر هستیم. ترامپولین نداریم درحالی که در پارک های تهران ایجاد کرده اند. در ائل گلی فوتبال دستی باعث ایجاد تحرک و نشاط مردم می‌شود و باید در دیگر پارک ها هم ایجاد شود و باید توجه ویژه ای به ورزش همگانی در پارک ها داشته باشیم.

در حاشیه این جلسه از سالار اکرمی برای قهرمانی در اردوی انتخابی تیم ملی کاراته تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.