کد خبر : 35685
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 12:51

سرمایه گذاری۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز برای ساماندهی بافت‌ حاشیه‌نشین

سرمایه گذاری۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز برای ساماندهی بافت‌ حاشیه‌نشین

شهردار تبریز از روند اجرای پروژه های عمرانی احداث شهرک جوانان و قطعات تقاطع غیرهمسطح معلم و پل قراملک در کارخانه شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان بازدید کرد.

یعقوب هوشیار گفت: اجرای پروژه های زیرساختی با رویکرد ترافیکی و ساماندهی بافت‌های پرخطر و حاشیه‌نشین شهر تبریز، گام اساسی شهرداری تبریز در راستای اجرای برنامه های راهبردی عملیاتی ۵ ساله تبریز و سند چشم انداز ۱۲ ساله دور ششم مدیریت شهری است.

هوشیار تصریح کرد: عملیات احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان در راستای اجرای سیاست ها و استاد بالادستی ابلاغی از سوی دولت مبنی بر مولد سازی به منظور ساماندهی بافت‌ حاشیه‌نشین و خطر پذیر شهر تبریز است.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز در همین راستا بخش عمده ای از انرژی و بودجه خود را به این پروژه های زیرساختی اختصاص داده است.

شهردار تبریز خاطر نشان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۱۵ درصد بوده و قرار است در ۱۰۹ بلوک با سه طبقه و هر طبقه ۳ واحد مسکونی احداث شود.

هوشیار هم افزایی بین بخشی دستگاه های خدمات رسان با شهرداری تبریز را کلیدی ترین عنصر تسریع در پروژه های کلان زیرساختی در تبریز اعلام کرد.

وی یادآور شد: بیشترین حجم از تلاش ها برای تحقق مدیریت واحد در این دوره از مدیریت شهری تبریز به امید همگرایی دستگاه های خدمات رسان و سرعت بخشی در پروژه های زیرساختی صورت گرفت.

هوشیار اضافه کرد: احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی با تخصیص اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرک جوانان بزرگترین پروژه در حال اجرای شهرداری تبریز است که نیازمند حمایت قاطع دولت و همگرایی دستگاه های خدمات رسان است.

شهردار تبریز اظهار کرد: پروژه مسکونی شهرک جوانان در راستای سیاست‌های مدیریت شهری در حوزه مسکن ارزان و ایمن و همچنین ساماندهی بافت‌های پرخطر و حاشیه‌نشین شهر تبریز توسط شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته اجرایی می‌شود.

هوشیار اعلام کرد: پروژه مسکن جوانان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و ۱۲۰۰ واحد مسکونی به منظور ساماندهی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری توسط شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان اجرا می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اجرای همزمان ۵ تقاطع های غیرهمسطح در سطح شهر در کنار احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در شهرک جوانان با همت شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان تسریع شده است.

شهردار تبریز با اشاره به اتمام تولید قطعات قرنیز و هندریل تقاطع غیرهمسطح معلم افزود: فرایند تولید قرنیز، هندریل و تیرهای برق روشنایی پل قراملک در روزهای آینده به اتمام می رسد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.