کد خبر : 35699
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 10:48

پروژه “ترلان” نمونه موفق سرمایه‌گذاری شهری

پروژه “ترلان” نمونه موفق سرمایه‌گذاری شهری

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تبریز پروژه مشارکتی مسکونی تجاری ترلان را نمونه موفق سرمایه گذاری شهری تبریز دانست.

محمد عزتی در بازدید از پروژه مشارکتی مسکونی تجاری ترلان به همراه رضا خلیلی، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری کلانشهر تبریز، بر اهمیت اصول فنی و ایمنی در اجرای پروژه ها تاکید کرد و افزود: خوشبختانه پروژه ترلان جزو پروژه هایی بوده که از ابتدا با برنامه و سنجیده آغاز شده و ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدل شهرسازی، استانداردهای فنی و ایمنی در این پروژه بطور کامل رعایت شده و می توان از ترلان به عنوان پروژه ای موفق از لحاظ استحکام و مقاومت بنا و اصول شهرسازی نام برد.

در ادامه این بازدید همچنین رضا خلیلی، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری کلانشهر تبریز، گفت: پروژه مشارکتی مسکونی تجاری ترلان جزو پروژه های موفقی است که طبق برنامه پیش رفته و در زمان تعیین شده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی پیشرفت اجرایی این پروژه را قابل توجه و مثبت ارزیابی و بر نقش موثر پروژه های تجاری، خدماتی و اقتصادی در پیشرفت و توسعه فیزیکی شهر تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری کلانشهر تبریز، اظهار کرد: تدوین و اجرای پروژه ها با مطالعه و بررسی از پیش تعیین شده براساس نیاز شهروندان و در راستای تامین رفاه مردم قطعا در مسیر توسعه فکری، فرهنگی و اجتماعی منطقه تاثیر اول را خواهد داشت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.