کد خبر : 35871
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403 - 12:24

تجلیل اعضای شورای شهر تبریز از شهردار و عوامل اجرایی پروژه روگذر شهید مالک رحمتی

تجلیل اعضای شورای شهر تبریز از شهردار و عوامل اجرایی پروژه روگذر شهید مالک رحمتی

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از شهردار و دست اندرکارانی که در احداث تقاطع غیرهمسطح شهید مالک رحمتی فعالیت داشتند، تجلیل کردند.

صبح امروز در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز از شهردار تبریز و عوامل اجرایی روگذر شهید مالک رحمتی به عنوان عریض‌ترین پل تک پایه سگمنتال کشور تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح اهدا شده به شهردار تبریز آمده است:

باسمه تعالی

شهردار محترم کلانشهر تبریز
جناب آقای دکتر یعقوب هوشیار
سلام علیکم
رفاه و توسعه هر جامعه در کنار همت و اراده، نیازمند علم، توانمندی، جسارت و راهبری مدیران پیشگامی است که به تعبیر سردار شهید قاسم سلیمانی، به جای پشت میزنشینی در میانه میدان حضور داشته و نیروهای خود را فرماندهی می کنند.
سراسر تاریخ نیم قرن گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی، مملو از جای پای بزرگانی است که از جنگ تحمیلی تا به امروز شعار «ما می‌توانیم» را اثبات کرده و با توکل به دانش و توانمندی های داخلی موجبات سربلندی مردمان این سرزمین را فراهم ساخته اند.
پل شهید مالک رحمتی به عنوان نخستین پل سگمنتال شمال غرب کشور، برگ زرین دیگری از توانمندی های داخلی در احداث پروژه های شهری است که به لطف درایت جنابعالی، فناوری طراحی و ساخت آن به توانمندی های شهرداری تبریز افزوده شد.
این لوح تقدیر به پاس زحمات شبانه روزی جنابعالی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری کلانشهر تبریز تقدیم شما می گردد. توفیقات روزافزونتان را در راه خدمات صادقانه و اعتلای میهن اسلامی از درگاه ایزد منان خواستاریم.

شورای اسلامی کلانشهر تبریز

همچنین روح الله دهقان نژاد نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه در این خصوص اظهار کرد: این پل در کمترین زمان ممکن اجرایی و تکمیل شده و همزمان با عید بزرگ غدیرخم توسط خانواده شهبد مالک رحمتی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان نیز با اشاره به این موضوع تصریح کرد: شاخصه اصلی این پروژه تک پایه بودن و عریض ترین پل سگمنتال تک پایه در کشور است.

آرمان امین بخش با اشاره به استفاده از ۱۵۰ قطعه سگمنتال برای احداث این پل روگذر گفت: روان‌سازی ترافیک و عدم وقفه در ترافیک شهری مزیت اصلی اجرای این پل به شمار می رود که با کمترین تداخل و معارض اجرایی شد.

وی با اشاره به زیبایی بصری و منظر متفاوت این پروژه شهری، یادآور شد: قطعات هندریل و قرنیز به تعداد ۱۲۰۰ عدد در شرکت پیش ساخته کار شده و به جز تیر چراغ ها هیچ قطعه فلزی در این پل بکارگیری نشده است. همچنین تیر چراغ های این پل نیز در شرکت پیش ساخته خانه سازی آذربایجان کار شده است.

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان خاطرنشان کرد: انتقال تکنولوژی سگمنتال و واحد تولیدی آن به تبریز و همچنین سرعت اجرای کار در کمترین زمان ممکن از مهمترین شاخصه های اجرای این پروژه محسوب می شود.

اعضای شورای اسلامی شهر در این جلسه از یعقوب هوشیار شهردار تبریز، مظفر سلیمانی معاون مالی و اقتصادی شهردار، سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی شهردار، اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۵، هادی مقدم زاده شهردار منطقه ۴، آرمان امین‌بخش مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته، جواد فلاح مدیر پروژه و محسن فلاحی از عوامل اجرای پروژه تقدیر به عمل آوردند.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.