کد خبر : 35927
تاریخ انتشار : شنبه 16 تیر 1403 - 12:58

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه اتصال تفرجگاه عینالی به رشدیه

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه اتصال تفرجگاه عینالی به رشدیه

شهردار منطقه ۵ تبریز از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه اتصال تفرجگاه عینالی به رشدیه و پارک جنگلی ربع رشیدی خبر داد.

اکبر پورخردمند در جریان برگزاری ششمین جلسه از پنجمین دور قرارهای خدمت شهردار تبریز ضمن بازدید از احداث دو مسیر دسترسی تفرجگاه عینالی به رشدیه و پارک جنگلی ربع رشیدی، گفت: این دو مسیر در مجموع با ۳ هزار و ۲۰۰ متر طولی پس از احداث قرار است تفرجگاه عینالی را به پارک جنگلی ربع رشیدی و شهرک رشدیه متصل کند.

وی با تشریح دو دسترسی جدید به عینالی از شرق تبریز ادامه داد: مسیر پارک ربع رشیدی در جوار اتوبان پاسداران و امتداد جاده سلامت رشدیه به عنوان دسترسی های جدید همزمان اجرا شده و پس از اتصال به یکدیگر به سمت تفرجگاه عینالی امتداد می یابند.

شهردار منطقه پنج عنوان کرد: برای مسیر پارک ربع رشیدی اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان و برای مسیر جاده سلامت رشدیه نیز ۱۱ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

به گفته وی با اتمام این دو دسترسی، از بار ترافیکی ورودی های قبلی کاسته شده و علاقه‌مندان می توانند از شرق تبریز نیز برای ورود به تفرجگاه عینالی استفاده کنند.

پورخردمند تصریح کرد: شهرداری تبریز در راستای توسعه زیرساخت های ترافیکی و بر اساس اجرای پیوست های گردشگری برنامه مدون ۵ ساله راهبردی عملیاتی، سال پر کاری را سپری می کند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.