کد خبر : 36423
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1403 - 10:58

شهروندان کوچک در کانون توجه بلدیه تبریز

شهروندان کوچک در کانون توجه بلدیه تبریز

آی نیوز- علی عباسی، شهرداری کلانشهر تبریز از چند سال گذشته با رویکرد اجتماع محور به برخی حیطه های مهجور مانده از دید و توجه مدیریت شهری ورود کرده است.

به گزارش آی نیوز ، یکی از بنیادی ترین و مهمترین اقداماتی که بلدیه تبریز در دو سه سال اخیر آغاز کرده،  سوق دادن امکانات شهرداری در حوزه سلامتی و ورزش به سمت دانش آموزان در قالب اجرای طرح «خانه من» بوده است.

بهسازی و ایجاد فضای مناسب و مطلوب برای دانش آموزان در مدارس دولتی شهر، توزیع امکانات ورزشی، بهسازی زمین های ورزشی از جمله اقدامات اساسی و مهمی است که شهرداری تبریز در سالهای اخیر اقدام به اجرای آن کرده است.

در واقع ورود مدیریت شهری با ساحت علم و آموزش و سلامت با رویکرد تقویت زیرساخت ها و رفع مشکلات و نواقص نشانه ای از عزم بلدیه برای همگرایی و هم افزایی با دستگاههای مسئول در آموزش و سلامت شهری است.

ساخت ده ها سالن و زمین ورزشی در چهارگوشه شهر و برگزاری دوره های متعدد ورزشی برای کودکان و نوجوانان که آینده ساز شهر و کشور هستند امسال بیش از سالهای دیگر مشهود بوده است.

همین چند روز پیش اعلام شد که بالغ بر ۲۰ هزار نفر شهروند کوچک تبریزی برای بهره مندی از کلاس های متنوع و متعدد ورزشی شهرداری تبریز ثبت نام کرده اند و هم اکنون این دوره های آموزشی در زمین ها و سالن های متعدد شهرداری در حال برگزاری است.

استقبال گسترده شهروندان از برگزاری دوره های مختلف ورزشی و سلامتی از یک سو و توجه ویژه شهرداری به بهسازی و رفع اشکالات مدارس دولتی شهر از قبیل رنگ آمیزی، تجهیز وسایل ورزشی مدارس، آسفالت ریزی اساسی ، رسیدگی جدی به وضعیت پیرامونی مدارس و.. طبعا در صورت تداوم اثرگذاری بنیادی در تربیت نسل های توانمند و تلاشگر خواهد داشت.

شهرداری به عنوان بزرگترین نهاد خدمت گذار شهری طلایه دار مدیریت هماهنگ شهری است و در این راستا به دنبال همگرایی و هم افزایی با ارگان ها و نهادهای خدمترسان برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان تبریزی است.

شهروندان کوچک در کانون شهروندان کوچک در کانون


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.