کد خبر : 36597
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 12:50

استاندار آذربایجان شرقی: فشار کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش نیروی انتظامی است

استاندار آذربایجان شرقی: فشار کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش نیروی انتظامی است

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی در جامعه، گفت: متاسفانه برخی از نهادهای فرهنگی کم کاری می کنند و فشار آن بر نیروی انتظامی وارد می شود.

آی نیوز–  بهرام سرمست در آئین تجلیل از پیشکسوتان فرماندهی انتظامی استان، از کوتاهی برخی نهادهای فرهنگی در مواجهه با مشکلات فرهنگی و اجتماعی انتقاد و اظهار کرد: وقتی برخی نهادهای فرهنگی ماموریت‌های خود را به خوبی انجام نمی‌دهند، نتیجه آن در کف میدان مشخص می شود.

وی افزود: پلیس امروزه با توجه به تحولات ایجاد شده در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماهی و امنیتی نیازمند بازسازی و تحولات عمیق است، چون در ماموریت‌هایش تفاوت‌هایی به وجود آمده و الزامات آن تغییر یافته است.

سرمست با تاکید بر اینکه پلیس نیازمند تحول و بازسازی است، یادآور شد: آرامش ذهنی عوامل و کارکنان نیروی انتظامی باید تامین شود تا بتوانند ماموریت‌های خود را به خوبی و با دقت کامل انجام دهند.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی برای اینکه بتواند ماموریت‌هایش را به خوبی انجام دهد، نیازمند تحول در حوزه‌هایی همچون مردمی کردن امنیت، قانون‌مندی، قانون‌گرایی و رسیدگی به معیشت عوامل انتظامی است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مردم غیرتمند آذربایجان همواره در شرایط سخت روزگار از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده‌اند، گفت: ما امروز وظیفه داریم با همدلی و وفاق به این مردم خدمت و مشکلات آنها را حل کنیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.