کد خبر : 38338
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1404 - 12:24

آغاز به کار سامانه اینترنتی خدمات شهروندی و سامانه جدید «سرا ۱۰»

آغاز به کار سامانه اینترنتی خدمات شهروندی و سامانه جدید «سرا ۱۰»

شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز به کار سامانه اینترنتی خدمات شهروندی و سامانه جدید «سرا ۱۰» در این منطقه خبر داد.

آی نیوز– اصغر آدی بیگ شهردار منطقه ۷ با اعلام خبر راه‌اندازی سامانه جدید خدمات شهروندی گفت: با راه‌اندازی این سامانه، شهروندان قادر خواهند بود درخواست‌های خود را به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‌های آنلاین ثبت کنند. این سامانه از تاریخ ۲۳ فروردین ماه سالجاری به طور رسمی فعالیت خود را در این منطقه آغاز خواهد کرد و به عنوان گامی مهم در جهت تسهیل دسترسی به خدمات شهری و ارتقاء سطح رضایت عمومی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کاهش مراجعه های حضوری، امکان ثبت درخواست و پیگیری صدور پروانه ساختمان، گواهی عدم خلاف، پایان کار ساختمان و استعلام های ادارات خدمات رسان، نقل و انتقال املاک، استعلام بانک و دیگر استعلام ها به صورت الکترونیک و غیر حضوری، از جمله قابلیت‌های نرم افزار«سرا ۱۰» است.
شهردار منطقه ۷ ، افزایش شفاف سازی و کاهش فرایند زمانی خدمات اداری و تسریع در روند پاسخ استعلامات و امکان پیگیری آنی وضعیت پرونده ساختمان و درخواست‌ها از طریق آنلاین بدون مراجعه حضوری، الکترونیکی شدن مراحل تعیین وقت بازدید، از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار عنوان کرد.
آدی بیگ در پایان گفت: شهرداری منطقه ۷ همواره تلاش می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های نوین، کیفیت زندگی شهری را بهبود بخشد و این اقدام، تنها یکی از گام‌های مهم ما در مسیر ارتقاء خدمات به شهروندان است. امیدواریم با این حرکت، گامی موثر در جهت پاسخگویی بهتر به نیازهای روزافزون مردم برداریم و این سامانه به یکی از ابزارهای اصلی خدمات‌رسانی به شهروندان تبدیل شود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.