کد خبر : 388
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 شهریور 1392 - 7:30

سپاس و رضایتمندی عمومی از خدمات جدید شهرداری تبریز

سپاس و رضایتمندی عمومی از خدمات جدید شهرداری تبریز

به دنبال اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای انجام گرفت: سپاس و رضایتمندی عمومی از خدمات جدید شهرداری   به دنبال آغاز و اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای توسط اکیپ‌های خدماتی شهرداری تبریز طی روزهای اخیر ، موجی از سپاس و رضایتمندی عمومی در سطح شهر به راه افتداه است. به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز

به دنبال اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای انجام گرفت:

سپاس و رضایتمندی عمومی از خدمات جدید شهرداری

 

به دنبال آغاز و اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای توسط اکیپ‌های خدماتی شهرداری تبریز طی روزهای اخیر ، موجی از سپاس و رضایتمندی عمومی در سطح شهر به راه افتداه است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز این مطلب را مهندس اکبری سرپرست شهرداری تبریز اعلام و تصریح کرد: با آغاز مراحل اجرایی طرح خدمات‌محله‌ای که از روز شنبه این هفته و با بیسج اکیپ‌ها و نیروهای خدماتی ، تنظیف و اجرایی معاونت‌های خدمات‌شهری مناطق و سازمان‌های تابعه در دستور کار شهرداری تبریز قرار گفته است ، بسیاری از مسوولان ومدیران شهری و استانی از جمله فرماندار تبریز ، استاندار محترم آذربایجان‌شرقی و به ویژه شهروندان تبریزی با ابراز رضایت از اجرای این طرح از زحمات کارگران ، کارکنان و مدیران تلاشگر شهرداری در توجه به موضوع تنظیف ، پاکسازی و رفع نازیبایی‌های شهری قدردانی کردند.

گفتنی است بر اساس طرح ضربتی ابلاغی سرپرست شهرداری تبریز ، اکیپ‌های خدماتی ، تنظیف و اجرایی شهرداری و مناطق و سازمان‌های تابعه از روز شنبه و در سه شیفت کاری به ارایه خدمات محله‌ای گسترده در سطح محلات و مناطق شهری پرداخته‌اند که این خدمات شامل ، تنظیف و پاکسازی شهر ، شستشوی مبلمان شهری ، رفع نازیبایی‌های محیطی ، انجام آسفالت و لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها ، بهسازی و اصلاح مسیرها و معابر و رسیدگی به فضای سبز شهری است.  

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.