آغاز بهکار تاکسیهای “از من بپرس” در تبریز

طرح نوآورانهی تاکسیهای “از من بپرس” با هدف ارائه خدمات راهنمایی به گردشگران داخلی و خارجی، از روز شنبه ۱۱ مرداد ماه در تبریز آغاز شده و هماکنون در حال اجراست.
به گزارش آی نیوز ، این طرح در قالب برنامههای ستاد استقبال از میهمانان تابستانی با همکاری اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و سازمان مدیریت حملونقل مسافر و تاکسیرانی شهرداری تبریز راهاندازی شده است.
در این طرح، جمعی از رانندگان آموزشدیده، با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی جامعی از جاذبههای گردشگری، هتلها و مراکز اقامتی، ستادهای اسکان فرهنگیان، فروشگاههای صنایعدستی و سوغات و رستورانهای تبریز، در مراکز پرتردد گردشگری حضور یافته و اطلاعات لازم را در اختیار گردشگران قرار میدهند.
رانندگان تاکسیهای “از من بپرس” از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر در نقاط گردشگرپذیر شهر از جمله مجموعه ائلگؤلی، مقبرهالشعرا، میدان ساعت و سایر مکانهای پرتردد مستقر هستند.
از جمله خدمات این تاکسیها میتوان به راهنمایی گردشگران، آدرسدهی، معرفی اماکن دیدنی و توزیع نقشهها و بروشورهای اطلاعرسانی گردشگری تبریز اشاره کرد.
اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در نظر دارد با اجرای این طرح، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات گردشگری شهری و افزایش رضایت گردشگران بر
از من بپرس
طرح نوآورانهی تاکسیهای “از من بپرس” با هدف ارائه خدمات راهنمایی به گردشگران داخلی و خارجی، از روز شنبه ۱۱ مرداد ماه در تبریز آغاز شده و هماکنون در حال اجراست.
به گزارش شهریار، این طرح در قالب برنامههای ستاد استقبال از میهمانان تابستانی با همکاری اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و سازمان مدیریت حملونقل مسافر و تاکسیرانی شهرداری تبریز راهاندازی شده است.
در این طرح، جمعی از رانندگان آموزشدیده، با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی جامعی از جاذبههای گردشگری، هتلها و مراکز اقامتی، ستادهای اسکان فرهنگیان، فروشگاههای صنایعدستی و سوغات و رستورانهای تبریز، در مراکز پرتردد گردشگری حضور یافته و اطلاعات لازم را در اختیار گردشگران قرار میدهند.
رانندگان تاکسیهای “از من بپرس” از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر در نقاط گردشگرپذیر شهر از جمله مجموعه ائلگؤلی، مقبرهالشعرا، میدان ساعت و سایر مکانهای پرتردد مستقر هستند.
از جمله خدمات این تاکسیها میتوان به راهنمایی گردشگران، آدرسدهی، معرفی اماکن دیدنی و توزیع نقشهها و بروشورهای اطلاعرسانی گردشگری تبریز اشاره کرد.
اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در نظر دارد با اجرای این طرح، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات گردشگری شهری و افزایش رضایت گردشگران بردارد.
برچسب ها :آی نیوز ، تاکسی ، شهرداری تبریز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰