کد خبر : 4323
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 19:44

تراکتور سازی ۰-استقلال ۰/ بازی بزرگ هفته برنده نداشت

تراکتور سازی ۰-استقلال ۰/ بازی بزرگ هفته برنده نداشت

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

 

تراکتورسازی بازی را بسیار هجومی آغاز کرد با در اختیار گرفتن میانه میدان چندین موقعیت روی دروازه استقلال طراحی کرد که مهم ترین آنها ارسال از سمت چپی بود که عمران زاده آنرا راهی کرنر کرد و اگر خوش شانسی این بازیکن نبود دروازه استقلال در دقیقه ۸ روی یک گل به خودی باز می شد. 

در حالیکه تراکتورسازی حملات خود را ادامه می داد، استقلال یک ضربه آزاد به دست آورد که این ضربه را ابراهیمی با اختلافی اندک از دروازه استقلال راهی اوت کرد. پس این موقعیت تراکتور در دقیقه ۲۴ روی یک ضدحمله موقعیت خوبی برای به گل رسیدن داشت که آگوستو سزار پس از یک کورس طولانی ضربه ای را از سمت راست به سمت دروازه رحمتی کرد که این دروازه بان توپ را راهی کرنر کرد.

برخلاف جریان بازی استقلال در دقیقه ۳۵ صاحب یک موقعیت خطرناک شد که آرش برهانی روی ارسال خوبی برایش از سمت راست شد یک شوت خطرناک روانه دروازه تراکتور کرد که ضربه وی را اخباری به زیبایی مهار کرد. یک دقیقه پس از این موقعیت شاهین ثاقبی شوتی را از پشت محوطه جریمه راهی دروازه رحمتی کرد که ضربه وی خارج از چارچوب بود.

استقلالی ها در دقایق پایانی کمی بر بازی سوار شدند و دو موقعیت خوب روی دروازه تیم تراکتورسازی ایجاد کردند که کریمی در دقیقه ۴۳ تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور پیش رفت که ضربه وی از بالای دروازه راهی اوت شد.

نیمه دوم:

۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی کم افت و خیزی را شاهد بودیم که سرمربیان دو تیم برای تحرک بخشیدن به تیم هایشان دست به انجام چند تعویض دادند. کارلوس کاردوسو مدافع پیش تاخته تراکتورسازی در دقیقه ۶۵ می توانست با یک ضربه سر دیدنی دروازه استقلال را باز کند که رحمتی با یک سوپر واکنش ضربه وی را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۷۸ بازی روی نفوذ نریمان جهان از سمت راست و پاس رو به بیرون وی سزار می توانست دروازه رحمتی را باز کند اما شوت کم دقت وی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت تا همچنان بازی بدون گل ادامه داشته باشد.

تلاش دو تیم برای گل زدن در پانزده دقیقه پایانی بازی نیز حاصلی در پی نداشت تا بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسدa

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.