کد خبر : 4337
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 8:47

تقدیر معاون رئیس جمهور ورئیس بنیاد شهید وامور ایثاگران از شهردار تبریز

تقدیر معاون رئیس جمهور ورئیس بنیاد شهید وامور ایثاگران از شهردار تبریز

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیری از اهتمام ارزشمند شهردار تبریز نسبت به نام و یاد شهدا تقدیر کرد .

به گزارش آی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی با اهدای لوح تقدیری از اهتمام ارزشمند شهردار تبریز نسبت به یاد و نام شهدا، توجه به خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین ساماندهی قبور مطهر شهدا از وی تقدیر کرد.
لوح تقدیر نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی قاسم صمدیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تقدیم شهردار تبریز گردید.
قاسم صمدیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با تاکید بر فعالیت های ارزنده شهردار تبریز در توسعه و نشر مفاهیم و ارزشهای ایثار و شهادت، انتقال آثار و برکات جاودانه دفاع مقدس و ارج نهاد به مقام والای شهیدان از شهردار تبریز قدردانی کرد .
صمدیان در دیدار با شهردار تبریز با تقدیر از اقدامات شهردار تبریز و اعضای شورای شهر در اهتمام به ساماندهی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گفت: جاودانه نگه داشتن یاد ونام شهدا و توجه به مزار مطهر آنان توسط شهرداری و شورای شهر تبریز نمونه و الگویی برای همه دست اندرکاران می باشد.
گفتنی است دکتر صادق نجفی شهردار تبریز به همراه مهندس داود امیر حقیان در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی دیدار کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.